Lækre skuespillere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
Jeg syns godt nok også Vin Diesel er en HOTTIE uha uha :laugh: Og så har jeg en ting med ham her : http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/images-20100813.jpg
Jamen er det ikke Jesse James, Sandra Bullocks utro mand....nu eksmand?! Jeg synes han er en klammert, men det er muligvis også pga historien bag ham :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Soap-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Soap skrev:
Jeg syns godt nok også Vin Diesel er en HOTTIE uha uha :laugh: Og så har jeg en ting med ham her : http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/images-20100813.jpg
Jamen er det ikke Jesse James, Sandra Bullocks utro mand....nu eksmand?! Jeg synes han er en klammert, men det er muligvis også pga historien bag ham :laugh:
Jup det er det :laugh:

Anmeld

13. august 2010

Spunk-vb

Kan godt tilslutte mig George Clooney. For 10 år siden ville jeg også have sagt Johnny Depp og George Michael, men den første er blevet for sær og den anden for hærget. Men kan altså slet ikke stå for Orlando Bloom.

Anmeld

13. august 2010

als-vb

uh uh Orlando Bloom, Vin diesel dog er han ALT for lav, Johnny depp i 21 jump street og pirates. og ham der Ben fra felicity der er vist i en eller andens kommentar som jeg ikke ved hvad hedder, og sikkert en million andre som jeg ikke kan huske lige nu.

Anmeld

13. august 2010

Pia S-vb

George Clooney er jeg helt med på. Ham den meget unge som spiller Jacob i Twilight filmene er også hot. Christopher Walken har jeg også været total vild med, men han er jo blevet noget gammel - og så min all time mums Sean Connery (staves?) Der er så mange lækre filmfyre, synes jeg! Glemmer bare tit hvad de hedder.

Anmeld

13. august 2010

Antons mor-vb

Har altid forretrukket nogle der var ældre end mig selv.... Ikke at jeg synes de er lækre idag, men en gammel film med Sean Connery, Robert Redford, Alain Delon (fransk MEGA lækker skuespiller) m.fl. er stadig er hit hos mig. De var sgu lækre da de var omkring de 40...og jeg har da ikke noget imod hvis min mand holder sig ligeså godt som Robert Redford fx :woohoo: - og jeg synes allerede som 18-årig at der var noget i dem... :woohoo: Ellers har jeg altid været syg med Mel Gibson...også i hans lidt yngre dage da han var 30-40...men han er sgu faldet lidt ned ad rangstigen med alle de eskapader, hvis de holder vand :blink: :S :P Åh..og så lige Daniel Day Lewis...den mand er utrolig...kan både være vildt grim og hamrende lækker...jeg ville i hvert fald gerne reddes af Hawkeye i 'Den sidste Mohikaner' :laugh:

Anmeld

13. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Heath Ledger = total lækker australier :blush: desværre død.... Orlando Bloom Den mandlige hovedrolle i Vampire diaries Den mandlige hovederolle i twilight Vin Diesel helt klart Jesse Bradford Og sikkert mange mange flere.....

Anmeld

13. august 2010

NikiFin-vb

Pia S skrev:
George Clooney er jeg helt med på. Ham den meget unge som spiller Jacob i Twilight filmene er også hot.
jeg vil hellere have ham, kan ikke huske navnet http://ewausiello.files.wordpress.com/2009/02/jacksonrathbone_l_2.jpg

Anmeld

13. august 2010

desirefinck-vb

Jeg er ret vild med Alexander skarsgård

Anmeld

13. august 2010

Polyp-vb

Colin Firth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.