Har været prøvet, faktisk både på P-møde + supervision, men den her specifikke bruger tricker åbenbart bare min kollega SÅ voldsomt.... er nået dertil, at jeg har besluttet mig for at give hende en 'sidste chance', så næste gang hun gør det (og der blir en næste gang - tro mig ;) ), vil jeg endnu engang fortælle hende, at jeg på ingen måde er enig med hende, og faktisk ser brugeren som værende meget meget syg...
Hjælper det ikke, har jeg besluttet mig for, at spørge min leder til råds - har ikke haft hende med inde over tidligere, for jeg bryder mig ikke om at gå bag om ryggen på mine kollegaer og 'sladrer' til ledelsen! Har jo lige været et år på barsel og dermed ikke haft 'problemet' længe, men blev sgu noget overrasket da jeg kom tilbage i mandags og min kollega stadig kørte i samme rille :woohoo: ... måske jeg skulle prøve at losse hende i r.... og så om hun hopper videre til næste spor :blink:
Ej spøj til side, er bare så frusteret over det, at jeg snart ikke kan gøre andet end at grine af det :woohoo:
Anmeld