Så mig selv i spejlet arrrrrrrggggggg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

syvsover-vb

Jeg har igen i dag været hos lægen, for det er blevet værre i dag. Hans vurdering var at et er en allergisk reaktion, og at den er meget slem (jotak det var jeg sådan set også selv kommet frem til). ;) Han syntes dog ikke jeg skulle se sådan her ud, så han gav mig noget prednisolon, og så skal jeg fortsætte med mine allergipiller. :S Lægen kan ikke gøre mere for mig så nu håber vi at det virker. :blink: men for syv sytten jeg er træt i mit ansigt, det er så udspændt og anspændt at det gør ondt, mine øjne er helt inde i hovedet så når ejg kigger ud ser jeg en masse hud før jeg ser verden. Jeg er mega træt og min hud klør og sviger og brænder. :blush: Meeeeeeeeen det positive der er sket i dag er at jeg har mødt Suzette, :lol: hun var bare SÅ sød at hun ventede på mig hos lægen, så da jeg kom ud fik jeg et skønt knus og en masse søde ord. Så det hjalp meget på min psykiske tilstand :P :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Kirle-vb

Godt du har det psykisk bedre selvom du stadig har allergi... Nej hvor lyder det vildt! Og hvor er det vildt at din læge er ok med ikke at vide hvad du er allergisk overfor?! Tænker på dig!!!

Anmeld

21. maj 2010

syvsover-vb

Jeg tror nu gerne min læge vil vide hvorfor jeg har den reaktion jeg har, men som han sagde så er det ikke til at finde ud af imens jeg har det så slemt, så når det hele er faldet til ro og jeg er kommet ovenpå så tager vi lige en snak om hvad vi så gør

Anmeld

21. maj 2010

Kirle-vb

Ok men alligevel - bare at sende dig hjem, ikke at jeg ved hvad lægen skulle gøre men har selv allergi og kender den der følelse af at hæve i hals og ansigt bbbrrrrr! Tænker på dig!

Anmeld

21. maj 2010

syvsover-vb

Ok så er jeg med, nu kan jeg godt forstå din undrende. JEg er kun hævet udvortes ikke i hals, svelg, mund eller andre steder, hvis jeg gør dette bliver jeg indlagt promte, jeg ahr fået at vide at gør jeg dette skal jeg kontakte læge med det samme, det samme hvis jeg får hævede læber elleråndedrætbesvær. Hvis jeg bliver indlagt nu vil de ikke gøre andet end det min læge allrede har gjort, og så fortrækker jeg da at være hjemme. MEn det er helt sikkert og vis at jeg er nødtil at have undersøgt hvad ejg har slået sådan ud af, men det kan de jo ikke gøre imens jeg reagere så voldsom i øjeblikket. JEg syntes godt nok det er meget ubehageligt, for det er ikke svundet særlig meget siden i morges, så jeg så træt så træt i ansigtet Tak for din omsorg den hjælper meget :lol:

Anmeld

21. maj 2010

Soap-vb

Hold ta op det lyder voldsomt :ohmy: Jeg håber du får snarlig bedring, så du også får en god pinse uden hævelse og bekymringer :)

Anmeld

21. maj 2010

suzette-vb

Hej igen Syvsover... Hvor er du bare sød, tak og ilm, var hyggeligt at hilse på dig og snakke lidt,, glæde mig til tirsdag, hvis jeg ikke har skræmt dig helt væk.. gg Er da godt nok skide irriterende med dit ansigt.. Håber det er blevet lidt bedre nu, om ikke andet så med den kløen, det er da ikke til at holde ud

Anmeld

21. maj 2010

Laurie-vb

det lyder rigtigt slemt.. håber, det bliver bedre... hmm... og ja, burka er en løsning..

Anmeld

22. maj 2010

syvsover-vb

Så er jeg vågnet på 3 dagen. Og i dag var det til mit marridt næsten, jeg kan stort set ingenting se, jeg har kun en meget meget lille sprække i det ene øje, det andet er total lukket, og hele mit ansigt føles det er ved at sprække. (så hvis der er mange skrive fejl så bær lige over med mig) Jeg har snakket med lægevagten her til morgen og hun siger skadestuen for nu kan de ikke gøre mere for mig. Mine knopper på resten af kroppen har også taget til. selv manden min stod op så snart han så mig og det siger lidt om graden for hold da op hvor må det være slemt når han frivilligt står op bare fordi han ser mig. JEg er bare SÅ grædefærdig, og når tårene kommer så sviger det i hele ansigtet. I får alle sammen tak for jeres søde ord, de varmer rigtig meget. Suzette jeg er ikke skræmt, tværtimod, glæder jeg mig, bare jeg er over dette her. knus en lidt stramtantet syvsover der sov siden kl 18:45 i går

Anmeld

22. maj 2010

Soap-vb

Det lyder da godt nok rent forfærdeligt det der :unsure: Jeg håber de finder ud af af hjælpe dig og at de også finder ud af hvad det er du er allergisk over for så det ikke sker igen Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.