Så mig selv i spejlet arrrrrrrggggggg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

syvsover-vb

Da jeg stod op her til morgen, kunne jeg næsten ikke åbne mine øjne, og mit ansigt føles ømt og varmt. Da Martin så mig siger han 'mor dine øjne er små' godt så, jeg kiggede mig i spejlet, ikke nok med mine øjne er små og sidder langt inde i hovedet, min næse er i nattes løb næsten blevet et med ansigtet, mine læber er pæne store, og hele ansigtet er rødt og ser grumset ud. Det er helt sikkert en allergisk reaktion meeeeeeeeen overfor hvad, jeg skal til lægen her kl 10, for sådan her så skræmmer ejg da alle væk som jeg møder på min vej :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

NikiFin-vb

Brug burka :lol: Der lyder som allergi.

Anmeld

20. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Sådan en allergisk reaktion prøvede jeg i mine 'unge' dage.. Var taget med ham den lækre fyr hjem og næste morgen lignede jeg noget der var løgn.. Ps havde tømmermænd så det der med at liste diskret væk virkede ikke, da jeg knaldede hovedet ind i døren..

Anmeld

20. maj 2010

Kirle-vb

Hmm lyder voldsomt! :) God bedring!

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

Ja det er bestemt ikke rart. Burka joe det kunne måske være løsningen ihvertfald for ikke at skæmme mine omgivelser HAHA. Det værste er den der brændende kløende fornemmelse jeg har i hele ansigtet.

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Sådan en allergisk reaktion prøvede jeg i mine 'unge' dage.. Var taget med ham den lækre fyr hjem og næste morgen lignede jeg noget der var løgn.. Ps havde tømmermænd så det der med at liste diskret væk virkede ikke, da jeg knaldede hovedet ind i døren..
HAHA blev han så helt skræmt eller er det ham du bor sammen med i dag

Anmeld

20. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Så ham aldrig igen!! - sådan så jeg åbnbart ud når makeuppen forsvandt! Ha ha ha

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Syvsover.. hvad sagde lægen ??

Anmeld

20. maj 2010

syvsover-vb

Så har jeg været ved lægen Hun var først inde på at det kunne være solen der var skyld i det, men jeg ahr ikke været så meget ude i solen i går at det kan være den. B) Så var vi forbi en allergisk reaktion, så jeg fik noget mod det, samt noget at smøre med, :( men hun var langt fra sikker, så hvis ikke det var meget bedre i morgen skulle jeg ringe igen, og jeg skulle kontakt vagtlægen hvis jeg fik åndebesvær eller hævede læber, mere end de i forvejen er. :S Så kryds lige finger for at det er væk igen ret hurtig B)

Anmeld

20. maj 2010

suzette-vb

Krydser alle fingrene.... Det er bare ikke sjovt når de ikke kan sige hvad det er, håber de snart er væk igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.