Får jeres børn gaver udenfor fødselsdag og Jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

NikiFin-vb

hvornår og hvor tit? Mine børn får gaver når jeg finder noget jeg tror i det øjeblik ville være spændende for dem og når jeg er i humør til gaver o.s.v. Men min mand synes atde ikke må få gaver udenfor fødselsdag og Jul. Hvis det ikke er mig vil han heller ikke købe noget til dem når han rejser i udlandet f.eks. Men jeg synes det er helt normalt at købe gaver nogle gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Meesalith-vb

Nej han får ikke gaver, men han får ting en gang imellem. De er så ikke pakket ind. Det er et must at han får noget, når en fra familien har været ude og rejse i et andet land.

Anmeld

15. maj 2010

NikiFin-vb

Jeg mener ikke pakkede gaver, bare nogle legetøj eller ting som det har ønsket sig og som eller kunne være gaver til Jul eller fødselsdag

Anmeld

16. maj 2010

kongster-vb

Ja, mine unger får ofte gaver udenfor jul og fødseldag. Film, bøger, legetøj, tøj (som de ikke mangler, men som jeg/de synes kunne være fedt), spil, blade etc etc. De får nok i virkeligheden for meget :-) Dog får de ikke altid gaver når forældre eller andre familiemedlemmer har været i udlandet. Nogle gange får de og andre gange ikke.

Anmeld

16. maj 2010

als-vb

hun får ting når jeg falder over noget jeg syntes hun mangler/kunne få glæde af. Men det er ikke i de overdrevne mængder, tit er det småting, andre gange er der penge til det og så får hun nogle lidt større ting.

Anmeld

16. maj 2010

Webredaktøren-vb

Ja, mine børn får rimeligt tit gaver - måske for tit :blink: De har begge fødselsdag forholdsvis tæt på jul, så jeg synes, at det er meget langt tid at vente ti måneder på en cd eller dvd. ... og så er der sæsonbetingede gaver. For nylig fik min søn en cykel for den skal han bruge i løbet af sommeren. Det vil være en lidt irriterende julegave, hvis vi får ligeså meget sne som sidste vinter :sne: De kender dog også begrebet, at tingene de ser (legetøj) skal på ønskelisten ;)

Anmeld

16. maj 2010

Caidas-vb

Ja de får gaver konstant. Hver gang farmor og farfar kommer er der gaver. Næsten hver gang vi er nede at handle, tager far dem med i legetøjsafdelingen og finder noget til dem. Tøj (fra os) betragter jeg ikke som gaver, men noget de alligevel skal have. Endnu skriver de ikke ønskeseddel, så det er nogenlunde mig der endnu bestemmer hvad de ønsker. Men selvfølgelig følger jeg med i hvad de interesserer sig for.

Anmeld

17. maj 2010

Møe-vb

Ja! nok lidt for ofte... men vi ´kan også sagtens have ham med ud at handle og køber noget til ham, som står indtil vi har opnået et eller andert uden at han bliver sur... Og så er det som tidligere nævnte tøj... Carl er i den alder, at han hurtigt vokser fra sit tøj, tja.. og så skal man jo have noget nyt - og det er ikke en gave efter min overbevisning men et nødvendigt unde. Men han er ligeledes meget taknemlig, trods sin 2½ år, og siger tak med kys og kram og skal vise det frem til alle og enhver. Han går også meget op i at han kan fortælle, hvem han har fået gave af og spørg, hvis han ikke lige kan huske det... Til jul og fødselsdag, er det besluttet hos os, at det er de store tings tid.. cykel - stor seng - nintendo DS og hvad som bliver relevant når man bliver ældre...

Anmeld

17. maj 2010

lib1982-vb

Jeg køber noget, når jeg falder over det og jeg syns de mangler... De fylder 1 år på tirsdag, og har faktisk valgt ikke at købe gave til dem, vil ikke købe noget når jeg ikke har råd og de er ligeglade med.. vil hellere vente til de blir ældre og syns det er fedt at få gaver!

Anmeld

17. maj 2010

Hobitten-vb

Ja det gør de da.. Vi køber når der er noget de mangler, tænker ikke så meget over om det kan vente til jul/fødselsdag. Og som andre også skriver, køber jeg, hvis jeg falder over noget jeg ved de vil blive rigtig glade for.. Jeg køber jo også ind i mellem ting til mig selv eller manden, som vi jo egentlig godt kunne undvære ;) Og når mormor eller oldemor kommer forbi har de ofte også en lille ting med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.