Hvilken koncert var du sidst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Natalia87-vb

Jeg kan rigtig godt lide at gå til koncerter, synes bare det sker alt for sjællent. Den sidste jeg var til var Pink på dyreskuepladsen i Odense. Infernal var opvarmning og synes faktisk de klarede det bedre end pink, men stemningen var fed, samme sommer var vi til Odense Open air, og det var også vildt fedt. men bliver nok mest grebet af stemningen, end selve musikken hehe Ville virkelig gerne havde været til DIzzy Mizz Lizzy koncert i år, men er studerende og kunne ikke lige finde pengene *snøft*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Leah-vb

Hørt! Får pludselig lyst til at sætte en George Michael 'skive' på og bare fyre op for lyden .... Men så rammer virkeligheden, for jeg er ikke sikker på at pigerne synes så godt om ideen, når de lige er faldet i søvn ;)

Anmeld

12. maj 2010

Frunett-vb

Sidste koncert jeg var til var med Savage Rose i musikhuset i Århus; fantastisk koncert, måtte knibe en tåre ;) Før det Curtis Steigers, som jeg også er ret vild med B) Overvejer for første gang nogensinde at tage til Roskilde festival en enkelt dag, bare for at høre PRINCE :woohoo: Ellers er koncertønsker : Rammstein David Bowie Bruce Springsteen Nok også en masse andre jeg ikke lige kan huske :)

Anmeld

12. maj 2010

Spunk-vb

Leah skrev:
Hørt! Får pludselig lyst til at sætte en George Michael 'skive' på og bare fyre op for lyden .... Men så rammer virkeligheden, for jeg er ikke sikker på at pigerne synes så godt om ideen, når de lige er faldet i søvn ;)
Bare på med den så snart i står op i morgen :) . Spunken kan godt lide George Michael - jeg tror at hun kan mærke, at jeg er vild med det.

Anmeld

13. maj 2010

Leah-vb

Bare på med den så snart i står op i morgen . Spunken kan godt lide George Michael - jeg tror at hun kan mærke, at jeg er vild med det.
Nåede det ikke idag, men imorgen skal den helt sikkert på ... kan mærke at jeg trænger til et GM kick ;)

Anmeld

13. maj 2010

AnaSol-vb

Går inte på konsert så ofta som jag skulle vilja men jag tycker det är underbart med Livemusik. Sist jag var på konsert var på PINK när hon var i Stockholm för .... två år sedan tror jag. Eller var det tre :dry:

Anmeld

16. maj 2010

MIKMAR-vb

Sidst koncert jeg var til, var KISS i Forum i 2008, min mand og ældste søns favoritband.Skal dog ikke med dem i år, nu har jeg set dem både i Globen i Stockholm og så som sagt i Forum, så nu må det være godt nok :) Skulle eller have været til Dodo and the dodos i sidste måned, men kom aldrig afsted, blev lige pludselig 'på tværs' og 'magtede' det ikke :silly:

Anmeld

16. maj 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Det var til george michael i Århus sidst han var her - super fed koncert! Kan klart anbefales...

Anmeld

16. maj 2010

Elverpigen-vb

Vi har lige købt biletter til Copenhagen Live, den 2 juni. :lol: Vi har fået min mor til at passe Sigrid :klap: Glæder mig helt vildt B) B) B)

Anmeld

16. maj 2010

Lars F-vb

Elverpigen skrev:
Vi har lige købt biletter til Copenhagen Live, den 2 juni. :lol:
Fedt. Jeg er bare muggen over, at jeg ikke kan være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.