Hvilken koncert var du sidst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Uhhhh det er aaaaaalt for længe siden jeg har været til koncert......10-12 år siden og det var med Thomas Helmig i Århus.... Jeg vil gerne til koncert med Alphabeat, Robbie Williams, Volbeat, Magtens korridorer, Rasmus Sebach, Medina og mange mange flere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

als-vb

Så må du til open air i Kolding, tror det er i morgen der er både magtens korridor og rasmus sebach

Anmeld

11. maj 2010

Mor til 3-vb

næste koncert bliver U2 i Horsens i august, det bliver fedt. skulle ha været til Michael Jackson i London i februar, men .... var sidste år til Celine Dion i Parken, rigtig go koncert. ellers har jeg de sidste par år kun været til lidt lokale med Dodos og Danser med Drenge. elsker at være til koncert, men desværre sker det ikke så ofte.

Anmeld

11. maj 2010

Meesalith-vb

Min sidste koncert var med ham der den gamle som synger 'the wall'. Aner ikke hver han hedder, men hans band skulle være ret kendt. Gik med for min mands skyld, og billetterne var gratis :laugh: Før det var det Roskilde festival, hvor vi hørte Red Hot Chilli Peppers (lorte koncert!), Voldbeat (Fed koncert!), nogle gamle mænd med smæk og seler, som spillede gammelt musik på banjo og violin (haysee dicksees tror jeg de hedder) og My Chemical Romance :laugh: Jeg vil helt vildt gerne til en Metallica koncert og så vil jeg gerne se den Mika koncert vi blev snydt for fordi han havde lungebetændelse. Vi joker også med at vi skal til Finland og se Poets of the Fall, men det bliver vidst ikke til noget...

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Sidst jeg var til koncert var Elton Johns Red Piano show i parken i november 2008. Havde glædet mig meget, men det var faktisk ret skuffende. Syntes ikke at han havde så meget 'energi'/udstråling som forventet, showet var lidt mærkeligt, og publikum var alt for gamle/civiliserede/kedelige. Gennemsnitsalderen var vel nogle og fyrre, og alle sad stille og roligt på deres stol og klappede pænt. Året inden (eller var det mon 2...) var jeg til George Michaels TwentyFive, også i parken. Det var en suveræn oplevelse. Jeg ville til enhver tid gå til koncert med ham.

Anmeld

11. maj 2010

Lars F-vb

Jeg kan godt li at gå til koncerter. Det kan godt være svært at komme afsted, men jeg prøver at tage mig sammen. Fruen og jeg deler generelt ikke koncert-præferencer, så jeg går alene eller med min bror eller med nørdede venner. Det seneste jeg har været til var iwrestledabearonce på loppen for et par uger siden - det var mærkeligt, skørt, rodet, grimt, sjovt, og en fed oplevelse (se dem på http://www.youtube.com/watch?v=1OsOzrApkvA&a=F1dPtafHcrg). Et par dage før det var jeg til Lou Reed Metal Machine Trio. det var dybt fascinerende. Jeg har aldrig fanget idéen i Metal Machine Music albummet, men i koncert var det forunderligt og medrivende. Lidt som 60'er free jazz med Albert Ayler eller Ornette Coleman - vildt og fabulerende og støjende og provokerende. Den slags der flytter ens opfattelse af hvad musik kan være, og hvor 20% af tilskuerne udvandrer. Jeg er utroligt glad for, at jeg var der. Tidligere i år har jeg været til Thåtröm (genialt), Ultravox (nostalgi), et par blues ting på Mojo og lidt Jazz på lokale steder. Jeg ville rigtig gerne til Copenhagen Live - Rammstein spiller fuldt sæt - men jeg er ude at rejse hele den uge. Øv!

Anmeld

11. maj 2010

Pikora-vb

Sidste jeg var til koncert var med David Sanborn; det var helt vildt godt. -Men det er vist et halvt år siden efterhånden, så det bliver ikke til så meget!! U2 i Horsens.....det gad jeg rigtig-rigtig godt B) .....men det bliver ikke........ :(

Anmeld

11. maj 2010

Mor-3-vb

Sidste koncert jeg var til var Take That 2007 :laugh: Kom afstede meget højgravid, ventede tvillinger.. :cheer: Stod oppe hele aftenen. Var med min kære mor og søster.. De tog turen til Aalborg ..Rigtig fed koncert... Det var noget, jeg bare skulle til.. trods min store mave.. griner.. folk gloede da også lidt.. Men når man har været fan siden 91, så var jeg sku ligeglad.. jeg sku bare med.. Og så har der ikke været flere desværre, ska jo have børneen passet. Og det er ikke lige så nemt..

Anmeld

11. maj 2010

Leah-vb

Bryder mig absolut ikke om at gå til koncerter, og det bliver værre med alderen. Der er for mange og for fulde mennesker, man står alt for tæt, der er alt for megen ventetid - slet ikke til mit temperament ... Men jeg gør det alligevel en sjælden gang imellem, og den sidste var i Parken for et par år siden tror jeg snart det er - med R.E.M. Vi gik midt i det hele - lyden var elendig. Jeg er kæmpe George Michael fan, men har aldrig været til en koncert med ham. Jeg prøvede at få billet sidste gang han var her, men det lykkedes ikke. Krydser fingre for at han - trods alt - alligevel ikke har holdt sin sidste koncert - for det kunne jeg godt tænke mig at opleve, og så må jeg bare bide alle 'generne' i mig ;)

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Leah skrev:
Bryder mig absolut ikke om at gå til koncerter, og det bliver værre med alderen. Der er for mange og for fulde mennesker, man står alt for tæt, der er alt for megen ventetid - slet ikke til mit temperament ...
Jeg er helt enig med dig. Det skal virkelig være nogle jeg godt kan lide før jeg gider. Ellers synes jeg CD´en i anlægget på fuld tryk er ligeså godt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.