Hvor sociale er jeres mænd og i selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg er nok også mere social end min mand. Og selvom jeg er hjemme på barsel er kalenderen altid overbooket. Får ind i mellem nogle små anfald, hvor jeg ikke gider mere, så aflyser jeg måske alle aftaler i 3 dage, og nyder at være hjemme sammen med Alma, og kan faktisk få hele dagen til at gå med ingenting. Min mand arbejder og kommer hjem hver dag - og så drikker han fredagsøl med en kammeret hver anden fredag. Ellers deltager Alma og jeg i mødregruppe, babysang, babybio, babysvømning mm. Og tager ud til mine forældre næsten dagligt og spiser morgenmad sammen med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Her er det min kæreste der er KLART mest social, i det han altid haler folk med hjem til både spisning, overnatning og alm sludder for en sladder. Jeg orker bare ikke selv. Mere. Med alderen er jeg blevet mindre social og måske lidt sær anlagt. Jeg daffer lidt ud med veninderne engang i mellem(og nyder det så også i fulde drag!), og så er det dét!! Når jeg kommer hjem, vil jeg egentlig bare helst være mig selv. Men ok, jeg er også pænt mættet af kærestens daglige besøg - men kan gudskelov trække mig tilbage uden at trække spor af sure miner fra de besøgende. De kender mig efterhånden og ved, at jeg er drevet af humørsvingninger :laugh:

Anmeld

7. juni 2010

als-vb

Jeg er nok den mest sociale af os to. Og jeg er ikke sådan overdrevet. Ville dog gerne at vi indimellem var lidt mere sociale. Vi har vores søskende som vi ser og så har jeg nogle veninder fra studietiden jeg ser engang imellem. Vi flyttede jo ud i en mindre by hvor vi ikke rigtig kender nogen og vi bor ikke rigtig på en gade hvor der er et nabofællesskab, så har nogle gange været lidt svært. Men igen vi besluttede os også for da vi fik tøsen, at vi ikke ville være sådan et par der hev vores lille datter med overalt, hun kunne heller ikke rigtig magte det. Så vi har en meget rutinepræget hverdag hvor vi stort set aldrig ser nogle, engang imellem er jeg ude med min søster men det er også det. I weekenden plejer vi at have en 'social' dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.