Vi er begge ret socialt anlagt, så rigtig mange dage har vi enten besøg eller skal selv ud. Men vi nyder selvfølgelig også dage, hvor vi bare tuller rundt alene herhjemme (eller ude for den sags skyld).
Mens jeg gik hjemme på barsel og ammede, kunne det godt være lidt trættende aldrig at kunne tage af sted alene. Selvom jeg er social, har jeg også et relativt stort behov for at være alene forstået som enten helt alene eller alene af sted med venner/veninder. Det er der selvfølgelig ikke så meget tid til nu, hvilket også er helt ok, bare det kan lade sig gøre i ny og næ ;)
Jeg synes også der er rigeligt at tage sig til i hverdagen, og nogle gange kommer vi til at 'overbooke' os.
Manden har sin fodbold et par gange om ugen og af og til en spilleaften, så i perioder synes jeg det kan være lige i overkanten ;) Det tror jeg dog ikke han kan overbevises om :laugh:
Én ting der dog kan irritere mig en anelse er, at han ikke rigtig gider, hvis han fx bliver inviteret med til en af mine veninder (ikke én bestemt veninde, det er generelt), det kan fx være til parmiddag eller børnefødselsdag - mens han tager det som en selvfølge, at jeg gerne vil med til tilsvarende hos hans venner :huh: På den anden side er hans venner så stort set alle blevet fælles venner, mens de fleste af mine veninder stadig 'bare' er mine veninder :silly:
Anmeld