Vittigheder fra børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Soap-vb

Er du glad nu du fik medhold ? Det er dejligt for dig for du mangler tilsyneladende lidt medhold rundt omkring når du mener der er behov for at godte dig sådan over det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Jeg burde vel egentlig ha vidst det ved ankomst at det var sådan en hønsegård, det gik bølgerne også højt og der var det sjovt nok også Bibi det gik ud over Men reglerne er vel ens for alle såååååå......
Øh...hvem er det lige der får bølgerne til at gå højt? - jeg har bare påpeget, at jeg ikke synes pædofili-vitser er sjove eller egnede for børn...det er der ingen anklager i...- heller ikke overfor Bibi....vi har bare ikke samme smag i vittigheder, men det er vel fair nok? - Eller er det også en anklage mod nogen?

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Prøv nu at fat at der var ikke nogen vitser som henviste til pædofili, det var kun inde i dit hovedet

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Prøv nu at fat at der var ikke nogen vitser som henviste til pædofili, det var kun inde i dit hovedet
Ja ja...kan kun sige: læs Webbiens indlæg igen...eller få Bibi til at postere ALLE vitserne igen...og læs dem så endnu en gang...

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Husk nu dine hånende smileys Jeg har lidt svært ved at få Bibi til noget som helst, men det lyder til du kender hende så godt så kan du jo få hende til det

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Er du glad nu du fik medhold ? Det er dejligt for dig for du mangler tilsyneladende lidt medhold rundt omkring når du mener der er behov for at godte dig sådan over det her
HOLD da op...jeg godter mig jo ikke... Men det er da rart, at andre også har fundet nogle af vitserne ret grove (i hvert fald for børneører)...

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Og klart bølgerne kør højt når du kaster et ord ud som pædofili på en børne debat uden årsag overhovedet Men jeg håber vi har givet dig den spænding du åbenbart trængte til i dag , jeg svare dig ikke mere i den tråd her da jeg finder dig yderst ubehagelig og guderne må vide hvilket ord du kaster ud til mig når du syns du har et horn i siden på mig så ellers tak da

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Det handler i dette forum ikke om at have ret og uret :angry: Skal en livlig debat blomstre, så skal der være plads til holdninger, hvilket adskillige brugere herinde har masser af, og derfor er der potentiale for masser af interessante diskussioner. De bedste tråde er jo trods alt dem, hvor folk ikke er enige ;) Kig derfor på indholdet i tråden og forhold jer til det - der er vel egentligt ingen af jer der orker en hønsegård, hvor der konstant hakkes på hinanden eller?

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Husk nu dine hånende smileys Jeg har lidt svært ved at få Bibi til noget som helst, men det lyder til du kender hende så godt så kan du jo få hende til det
Det er dig, der læser smilierne som hånende...de er ikke ment hånende, men som en tak til webbien for lidt opbakning til at jeg ikke har anklaget nogen. :) Og nej, jeg kender ikke Bibi så godt som du åbenbart gør, siden du farer i flindt for at forsvare hendes stolthed...Men hvis du nu læser mine indlæg igen, har jeg flere gange opfordret hende til at postere alle vitserne igen :)

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Og klart bølgerne kør højt når du kaster et ord ud som pædofili på en børne debat uden årsag overhovedet
Tjah... det var ikke ubegrundet i mine øjne. Soap skrev:Men jeg håber vi har givet dig den spænding du åbenbart trængte til i dag , jeg svare dig ikke mere i den tråd her da jeg finder dig yderst ubehagelig og guderne må vide hvilket ord du kaster ud til mig når du syns du har et horn i siden på mig så ellers tak da Og til det kunne jeg næsten have sagt det samme, jeg vil dog undgå den vrede og anklagende tone, og bare sige, at vi nok aldrig bliver enige om den sag og at det bestemt ikke var i eftersøgningen af spænding, at jeg kommenterede Bibis vitser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.