Okay - slap lige af...
Jeg synes ikke, der var behov for at slette vittighederne, men det er da helt korrekt at flere var grovkornede, så det har Antons mor helt ret i.
Hun skriver jo ikke, at indlægget skal slettes, men bare, at hun ikke synes de er sjove. Det har hun bestemt ret til at synes.
Som jeg også skriver, at flere måske ikke er egnede til små børneører. Min datter er endnu ikke klar til 'Alle løb fra blotteren - undtagen Liv for hun ville se pikken stiv'.
Jeg går udfra, at det var den slags som Antons mor kaldte for pædofili.
Men så vidt jeg kunne se, blev hun jo ikke personlig i forhold til Bibi, så tråden kunne jo fint fortsætte med det udgangspunkt, der var lagt op.
Jeg vil lige minde alle om, at det skrevne altid virker hårdere end en mundtlig samtale, så husk, at vi har smilies til at løse op for misforståelser.
Dette er et forum, hvor folk gerne må mene, hvad de vil om emner, mens stillingtagen på personlig plan i forhold til hinanden er unødvendig. Lynhurtigt kan det udvikle sig til hønsegård og hetz, og det er der ingen, der gider i længden.
Derfor en opfordring til alle om ikke at tage indlæggene for personligt og opsøge en behagelig tone fremfor hetz.
Anmeld