Vittigheder fra børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Antons mor-vb

KH Bibi skrev:
Antons mor skrev:
Nu kan jeg jo ikke huske dem alle ordret Men der var da bl.a en med et barn, hvis far og onkel begge fik sig en tur Og den med Bjørn, der som den eneste ikke havde søde forældre, for hans far bollede sine børn... Og en pige der gerne ville sluge klatten osv...mange...
Det der er ikke noget, som har stået i min tråd!!! Men god digtning der, må jeg sige. Tak for hetzen - det er sødt af dig. Man altså, man kan jo finde pædofili i Alfons Åberg også, har du ikke opdaget det endnu?
Havde du selv læst alle de vitser, som du havde kopieret ind? - Jeg har helt seriøst ikke læst vitser andre steder, kun i denne tråd...fair nok , hvis det var en fejl...det kan alle jo komme til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
De ting du skriver med klatter og onkler osv har aldrig stået der Så ubegrundet i den grad og syns faktisk du skylder KH Bibi en undskyldning for SÅ grumme beskyldninger
Hold nu op...jeg har ikke læst/hørt Alle børnene-vitser i årevis, og læste dem derfor alle grundigt...og jo, der var her, jeg er ikke på andre debatforums...så ingen undskyldning for det

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

KH Bibi skrev:
Antons mor skrev:
Hold da op, må man ikke åbne munden mere og reagere på det man læser? Jeg troede det var et DEBAT-forum...
Nej, det er det så ikke ;)
Godt at du kan se humoren i det :P

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Nej jeg vil ikke holde op fordi du er helt off base her De stod der ikke , har aldrig stået der, det må ha´foregået inde i dit hovedet

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Okay - slap lige af... Jeg synes ikke, der var behov for at slette vittighederne, men det er da helt korrekt at flere var grovkornede, så det har Antons mor helt ret i. Hun skriver jo ikke, at indlægget skal slettes, men bare, at hun ikke synes de er sjove. Det har hun bestemt ret til at synes. Som jeg også skriver, at flere måske ikke er egnede til små børneører. Min datter er endnu ikke klar til 'Alle løb fra blotteren - undtagen Liv for hun ville se pikken stiv'. Jeg går udfra, at det var den slags som Antons mor kaldte for pædofili. Men så vidt jeg kunne se, blev hun jo ikke personlig i forhold til Bibi, så tråden kunne jo fint fortsætte med det udgangspunkt, der var lagt op. Jeg vil lige minde alle om, at det skrevne altid virker hårdere end en mundtlig samtale, så husk, at vi har smilies til at løse op for misforståelser. Dette er et forum, hvor folk gerne må mene, hvad de vil om emner, mens stillingtagen på personlig plan i forhold til hinanden er unødvendig. Lynhurtigt kan det udvikle sig til hønsegård og hetz, og det er der ingen, der gider i længden. Derfor en opfordring til alle om ikke at tage indlæggene for personligt og opsøge en behagelig tone fremfor hetz.

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Nej jeg vil ikke holde op fordi du er helt off base her De stod der ikke , har aldrig stået der, det må ha´foregået inde i dit hovedet
Ja, ja... tro du bare det...Men nej, jeg ved hvad jeg læste HER...og hvorfor skulle jeg komme med grumme anklager mod Bibi? - For at få en 'festlig' debat igang? :laugh: Sådan som jeg ser det var der RIGTIG mange vitser, som Bibi sikkert har hentet et andet sted fra og kopieret ind uden måske lige at læse dem alle lige grundigt, og så har der været nogle som ikke var helt stuerene :laugh: - eller hvad Bibi? Og hvis du virkeligt bliver så sur, må det jo betyde at du er ening med mig i, at pædofili-vitser ikke hører hjemme her? Så hvad er problemet ud over, at du mener, jeg anklager Bibi uretfærdigt? - For det gør jeg ikke, jeg påpegede bare at jeg ikke syntes alle de posterede vitser var sjove, og stillede spørgsmålstegn ved brugen af dem...

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Så pædofili beskyldninger er ok herinde ?

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Webredaktøren skrev:
Okay - slap lige af... Jeg synes ikke, der var behov for at slette vittighederne, men det er da helt korrekt at flere var grovkornede, så det har Antons mor helt ret i. Hun skriver jo ikke, at indlægget skal slettes, men bare, at hun ikke synes de er sjove. Det har hun bestemt ret til at synes. Som jeg også skriver, at flere måske ikke er egnede til små børneører. Min datter er endnu ikke klar til 'Alle løb fra blotteren - undtagen Liv for hun ville se pikken stiv'. Jeg går udfra, at det var den slags som Antons mor kaldte for pædofili. Men så vidt jeg kunne se, blev hun jo ikke personlig i forhold til Bibi, så tråden kunne jo fint fortsætte med det udgangspunkt, der var lagt op. Jeg vil lige minde alle om, at det skrevne altid virker hårdere end en mundtlig samtale, så husk, at vi har smilies til at løse op for misforståelser. Dette er et forum, hvor folk gerne må mene, hvad de vil om emner, mens stillingtagen på personlig plan i forhold til hinanden er unødvendig. Lynhurtigt kan det udvikle sig til hønsegård og hetz, og det er der ingen, der gider i længden. Derfor en opfordring til alle om ikke at tage indlæggene for personligt og opsøge en behagelig tone fremfor hetz.
NEMLIG!!!! - og tak :laugh: ;) :silly: :lol:

Anmeld

5. maj 2010

Soap-vb

Jeg burde vel egentlig ha vidst det ved ankomst at det var sådan en hønsegård, det gik bølgerne også højt og der var det sjovt nok også Bibi det gik ud over Men reglerne er vel ens for alle såååååå......

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Soap skrev:
Så pædofili beskyldninger er ok herinde ?
Jeg har aldrig anklaget nogen for pædofili, men netop påpeget at pædofili-vitser ikke er sjove i mine øjne, -uha, jeg har gjort dig sur hvad? :woohoo: Læs lige Webbiens indlæg igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.