Højtlæsning for store børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Pia S-vb

Jeg læser også højt for sønnen. Lige i øjeblikket læser vi Josephine Ottesen Krigeren på den yderste ø. Meget spændende. Han læser også en masse selv. Har dog lige måttet stoppe med Dennis Jürgensens Kadavermarch tror jeg det var. Den var for voldsom. Jeg læser tit klassiskere og børnebiblen har vi også læst en del i. Som Frede, Charlotte og Kongster mener jeg også det er en vigtig del af deres almene dannelse at lære disse ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Jeg læser også højt for sønnen. Lige i øjeblikket læser vi Josephine Ottesen Krigeren på den yderste ø. Meget spændende.
For en 6-7 år siden havde min skole forfatterbesøg af Josephine Ottesen, hvor hun netop fortalte om 'Krigeren på den yderste ø'. Hun tryllebandt alle, især drengene, med detaljerede beskrivelser af forskellige typer sværd og andre kampvåben. Sikke en research, hun havde foretaget - jeg var dybt imponeret over hendes viden og entusiasme, for hvor mange af os quinder går lige rundt og spekulerer over sværd og brugen af disse? Respekt for hende!

Anmeld

4. maj 2010

Pia S-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Pia S skrev:
Jeg læser også højt for sønnen. Lige i øjeblikket læser vi Josephine Ottesen Krigeren på den yderste ø. Meget spændende.
For en 6-7 år siden havde min skole forfatterbesøg af Josephine Ottesen, hvor hun netop fortalte om 'Krigeren på den yderste ø'. Hun tryllebandt alle, især drengene, med detaljerede beskrivelser af forskellige typer sværd og andre kampvåben. Sikke en research, hun havde foretaget - jeg var dybt imponeret over hendes viden og entusiasme, for hvor mange af os quinder går lige rundt og spekulerer over sværd og brugen af disse? Respekt for hende!
Ja mon ikke! Der er også en del detaljerede sexscener i bogen (det er så dem jeg springer over for han bliver så flov) - hvad med research her :blush: ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.