Hos os deler vi både afleveringen af afhentningen mellem os - lidt mere til far end til mig, da jeg har den længste transporttid til og fra jobbet. 
Hvad jeg så foretrækker? Det skifter...
For det allermeste er krudtuglerne glade for at blive afleveret, og så er det en fornøjelse... Til gengæld synes jeg, at det er vildt hårdt de få gange den ene eller den anden græder eller klynger sig fast - selvom jeg VED, at det er overstået to minutter efter at jeg er ude af døren.
M.h.t. hentningen, så elsker jeg, at ungerne kommer farende og kaster sig om halsen på mig - MOOAAAR. Men jeg synes det kan være stressende, når jeg gerne vil ud af døren og hjem - og når jeg har fået styr på lillesøster, er storebror forsvundet bag en busk med mariehøns, og når jeg så har fået styr på ham, skal lillesøster bare lige have en rutsjetur til, hvorefter drengen igen er 'lokket' væk af nogle af sine venner osv osv. Hænderne er fulde af tegninger og snavsetøj, så dem kan jeg ikke bruge til at holde børnene i hånden - jeg hader at skulle være mor skrap, allerede når jeg henter...

Anmeld