Vil du helst hente eller bringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Webredaktøren-vb

For det meste afleverer jeg hver dag i børnehave og skole, mens jeg 'slipper' for afhentningen. Det er en arbejdsdeling, der udelukkende er valgt i forhold til vores arbejdstider, så børnene får den kortest mulige dag. På hjemmefronten diskuterer vi i ny og næ, hvad der er hårdest - og jeg synes selvfølgelig, at det er hårdere at stå for morgenen og aflevering end at hente i ro og mag. ;) Hvad foretrækker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Signe1704-vb

Jeg foretrækker helt klart at hente. Det er da meget federe at komme ned til en lille glad trold der løber en i møde og råber: Hej moooar. Vores datter kan godt blive ked at det når man afleverer, men hun er aldrig ked af at blive hentet ;)

Anmeld

27. april 2010

maj84-vb

Jeg er altid den, der afleverer, og så skiftes vi til at hente. Foretrækker absolut at aflevere - især den ældste i børnehaven, fordi det er tidligt om morgenen, og så er der ikke så mange børn. Her kan man få snakket godt med pædagogerne, og det hele kan foregå stille og roligt. Om eftermiddagen er der så mange børn (og forældre) på en gang, så der er ikke rigtig ro eller mulighed for andet end at tage sit barn og smutte hjem. Med den yngste i dagplejen er det dog rart at hente, så man lige kan få snakket dagen igennem med dagplejeren.

Anmeld

27. april 2010

Meesalith-vb

Jeg henter og bringer, da min mand arbejder i Esbjerg, og vi bor i Odense. Jeg foretrækker at hente, fordi jeg ikke bryder mig om at aflevere min guldklump. Men jeg tror det bliver værre, når han begynder at græde, når jeg går. Nu er det nemt, fordi han bare smiler og vinker :-)

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Meesalith skrev:
Jeg henter og bringer, da min mand arbejder i Esbjerg, og vi bor i Odense. Jeg foretrækker at hente, fordi jeg ikke bryder mig om at aflevere min guldklump. Men jeg tror det bliver værre, når han begynder at græde, når jeg går. Nu er det nemt, fordi han bare smiler og vinker :-)
Det er jo ikke sikkert at han nogensinde begynder at græde. Det gjorde min store ikke. Så vi krydser fingre for at det ikke sker ;)

Anmeld

27. april 2010

Meesalith-vb

Det vil være perfekt, hvis han ikke gjorde det! :-D

Anmeld

27. april 2010

ma08-vb

Jeg elsker at hente i vuggestuen, fordi hun bliver så glad :kiss: Men i forhold til arbejde er det lidt presset, fordi jeg skal gå ret tidligt, derfor henter jeg kun fast en gang om ugen. To dage henter bedstemødrene, og de sidste to dage henter far, da han har tidligere fri. I starten afleverede jeg altid, mens det nu oftest er far. Det er nok mest et levn fra i vinter, hvor det ikke var til at komme frem med barne-/klapvogn eller cykel pga. al sneen. Men nu har jeg endelig fået installeret barnesæde på cyklen, og i morges havde vi premiere med stor succes! 'Nøøn-nøønn' lød det omme bagfra, hun syntes åbenbart mor cyklede stærkt, og 'bumm' hver gang der var lidt ujævnheder i vejen :lol:

Anmeld

27. april 2010

Laurie-vb

Jeg syntes det var hyggeligt at aflevere... at blive lidt på stuen :) Nu har jeg været enlig mor det meste af tiden, så har det ikke været noget valg...

Anmeld

27. april 2010

Mor-3-vb

hjemme gør jeg begge dele.. jeg møder kl 7 om morgenen, og har så fri ved 13.30 tiden farmand har først fri kl 16 .. så derfor er det mig der gør begge dele.. så de ikke får så lange dage :)

Anmeld

27. april 2010

Mor-3-vb

Mor-3 skrev:
hjemme gør jeg begge dele.. jeg møder kl 7 om morgenen, og har så fri ved 13.30 tiden farmand har først fri kl 16 .. så derfor er det mig der gør begge dele.. så de ikke får så lange dage :)
Jeg kan lide at gøre begge dele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.