Hvordan sender I invitationer ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Riwe-vb

Vores måde at invitere på varierer også. De store traditionsrige begivenheder (bryllup, dåb osv.) bliver der inviteret til gennem Post Danmark. De lidt mindre som f.eks. fødselsdage på mail og de for mit vedkommende mindst højtideligt som en julefrokost sker via mail og facebook. Min mand er af typen der ikke har meget fidus til facebook, så det er ikke altid han lige fanger hvis vi bliver inviteret til noget ad den kanal... Jeg synes det er super hyggeligt med 'gammeldags' håndskrevne eller bare personlige invitationer og laver da også altid noget kreativt at vedhæfte som invitation i en mail. Sms bruger jeg kun til invitationer hvis det er impulsivt - den type arrangementer er der blevet lidt kortere imellem efter vi er blevet forældre :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Spunk-vb

Til almindelige kaffe/kage-fødselsdagsarrangementer er det pr. telefon eller sms. Til vores bryllup og spunkens fest er det hjemmelavede papir-invitationer.

Anmeld

23. april 2010

ma08-vb

Signe1704 skrev:
ma08 skrev:
typen der holder tema-børnefødselsdage, der er totalt tjekkede og gennemførte :)
Sådan nogle typer irriterer mig :angry: nok fordi jeg er misundelig :blush: Ligesom dem der altid laver de fede hjemmelavede fastelavnskostumer :mur:
Ha ha, jeg ville sikkert også være irriteret hvis ikke det lige var min veninde.. godt jeg ikke skal konkurrere med hende :lol: Og ja, hun er også den type, der altid laver de fede hjemmelavede fastelavnskostumer fordi 'det er alligevel så nemt, og så er det billigt' - yeah right :pinch:

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

ma08 skrev:
Ha ha, jeg ville sikkert også være irriteret hvis ikke det lige var min veninde.. godt jeg ikke skal konkurrere med hende :lol: Og ja, hun er også den type, der altid laver de fede hjemmelavede fastelavnskostumer fordi 'det er alligevel så nemt, og så er det billigt' - yeah right :pinch:
Godt jeg ikke er sådan :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Var faktisk ret kreativ da jeg var yngre, men efter jeg fik børn er det ligesom mine evner (eller lyst og overskud) er forsvundet.

Anmeld

24. april 2010

MetteNB-vb

Jeg uddeler dem personligt eller benytter Post DK, når der inviteres til fødselsdag eller fest her. Jeg synes, det er sjovt, at kreere sjove invitationer (på trods af, at jeg bestemt ikke ellers er særlig kreativ ;). Jeg benytter mig ellers meget af sms, facebook og mail, men altså ikke når det handler om festlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.