Hvordan sender I invitationer ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.912 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Webredaktøren-vb

Til min fødselsdag dristede jeg mig til at sende invitationerne til tøse-brunch ud pr. mail... Dagene gik og jeg troede pludseligt, at jeg kun havde en rigtig ven, for kun en havde svaret :blush: Det viste sig så, at de sidste 10 havde fået nye mailadresser, hvilket ikke var gået op for mig, eftersom vi nu altid aftaler via sms eller Facebook. Inviterer I andre pr. gammeldags brev eller elektronisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Willysmor-vb

Når vi holder arrangements herhjemme, ligemeget om det er børnefødselsdag til andet, laver vi først og fremmeste en indbydelse og sender den både på sms, mail og og en begivenhed på face :) Og det er manden der står for alt det der halløj med tekst til indbydelsen :) Han er jo nørden !! :)

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Det må blir elektronisk, nemmest billigst og så er jeg sikker på at det kommer frem :) Post Danmark kan man jo ikke regne med længere har jeg nemlig fundet ud af

Anmeld

23. april 2010

Leah-vb

Børnefødsels invitationer er indtil videre blevet lavet i hånden og delt personligt ud. Det er nærmsest blevet en tradition at vi går i Panduro og finder ud af hvordan de skal se ud, og så er pigerne selv med til at lave dem. En hyggelig proces som jeg gerne vil holde fast i så længe de gider :) Har de seneste år brugt mailen til 'voksen invitationer', selvom jeg synes der er noget særligt over at modtage en invitation i postkassen. Det er nok mest fordi det er hurtigt og nemt på mailen. Har ikke sendt invitationer ud på sms. sms er for mig til korte beskeder i hverdagen. Jeg skal snart til at tænke på invitationer til min 40 års fødselsdag, og dem har jeg tænkt mig at gøre lidt ekstra ud af, dvs. de bliver lavet i hånden og bliver håndbåret af postbudet. Mail, sms og andre elektroniske medier er en gave fra himlen, men jeg synes at det er lidt vemodigt hvis de erstatter alle de gode gamle traditioner, såsom f.eks. at lave en personlig invitation i hånden.

Anmeld

23. april 2010

Natalia87-vb

Mens jeg voksede op, har vi altid selv skulle ringe og invitere dem vi ville havde med. Så fik man ringet og fik sagt hej til familien, og man fik ofte svar med det samme. Var det større arrangementer lavede vi hjemmelavede invitationer og sendte dem ud. Mange i min familie gider ikke bruge internettet (eller har ikke taget sig tid til at lære det) ;) så det vil stadig være på den gammeldags manér, nu når jeg selv skal til at have børn. :)

Anmeld

23. april 2010

Willysmor-vb

Nu er jeg også kun 23 år, så det har nok noget af gøre med at jeg fortrækker Facebook osv. frem for de gammeldags metoder...

Anmeld

23. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi sender invitationer ud pr. mail eller SMS....dog ikke invitationer til barnedåb eller bryllup de bliver sendt på den goe gammeldags måde....med Post DK...men hvis det 'bare' er en alm. fødselsdag så er det pr mail eller sms...

Anmeld

23. april 2010

Hobitten-vb

Til de almindelige fødselsdage for familien, ringer vi som regel rundt, eller inviterer når vi alligevel ses. Men som flere andre også skriver: Til de større arrangementer (barnedåb, rund fødselsdag el. lign.) bliver der sendt en 'formel' invitation med posten. Og hvis det er vennekredsen, er det oftest på mail el. sms. Min svigerinde er ret så kreativ, så derfra får vi nu altid invitationer pr. post. Og det syntes jeg nu også er ret hyggeligt. Det er jo lidt ligesom julekortene - der er bare noget over en håndskrevet hilsen, frem for en elektronisk.. ;)

Anmeld

23. april 2010

ma08-vb

Her er det bare sms, tlf.opringning eller når vi alligevel mødes, når det er invitation til alm. fødselsdag. Vi er bare de samme hvert år og ses i forvejen ofte, så det gør vi ikke så meget ud af. Til barnedåben lavede vi en personlig invitation til hver gæst/husstand, hvor et billede af vores datter var lagt ind som vandmærke i baggrunden. Jeg elsker også at få 'rigtige' invitationer, dét er der altså noget særligt ved :) Det er typisk særlige lejligheder som bryllup o.l., men derudover altid fra en af mine veninder, som er ret kreativ - typen der holder tema-børnefødselsdage, der er totalt tjekkede og gennemførte :)

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

ma08 skrev:
typen der holder tema-børnefødselsdage, der er totalt tjekkede og gennemførte :)
Sådan nogle typer irriterer mig :angry: nok fordi jeg er misundelig :blush: Ligesom dem der altid laver de fede hjemmelavede fastelavnskostumer :mur:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.