Puha nu kommer nervøsiteten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Signe1704-vb

lib1982 skrev:
For fanden altså!!!! Håber de får fingeren ud så du ikke skal vente længe!!
Der er vist noget garanti der gør at jeg skal undersøges indenfor 14 dage, så det er da altid noget. Har i hvert fald fået en fin vejledning med til frit sygehusvalg i tilfælde af at de ikke kan opfylde garantien, men det lovede de at de kunne evt sender de mig på en privatklinik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

jennie-vb

Ej hvor frustrerende. :( Jeg ville også rende rundt og trippe af nervøsitet, hvis det var mig. Jeg håber du kommer hurtigt til den næste undersøgelse. Mange tanker herfra også

Anmeld

12. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg var selv til mammografi for ca. 10 år siden. Så vidt, jeg husker, fik jeg svar inden for 8-10 dage. Det er en god ide at insistere på, at din praktiserende læge får tilsendt svaret straks, så du ikke skal gå og vente på, at de kontakter dig fra hospitalet - og bed så din læge om at kontakte dig så snart, han/hun får svar. I øvrigt var der ikke noget galt med mig dengang, og det håber jeg selvfølgelig heller ikke, der er med dig. Dine odds for, at det bare er en godartet knude, er rigtigt gode grundet din alder.

Anmeld

13. april 2010

Signe1704-vb

Jeg venter i spænding :blink: på at høre fra dem, så det her forhåbentlig kan blive lukket.

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

Nå så har jeg været til den tidligere omtalte mammografi. Det var heldigvis bare en fedtknude :flag: :klap: Helt fantastisk at kunne tænke på noget andet. De var meget grundige - jeg blev både scannet og røntgenfotograferet og de tjekkede begge bryster ;)

Anmeld

23. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Sådan...dejligt at høre at der ikke var noget.... Så kan du rigtig slappe af igen og nyde weekenden :P

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Sikke en lettelse :) Jeg er helt glad på dine vegne at det ikke var noget :)

Anmeld

23. april 2010

jennie-vb

Dejligt, det må være en lettelse :)

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

tusind tak alle sammen. Ja nu skal weekenden bare nydes ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.