Puha nu kommer nervøsiteten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

201 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Signe1704-vb

Fandt for et par uger siden noget i mit bryst der var lidt mere knudret end resten. Tog det ikke så tungt, men gik til lægen for en sikkerheds skyld. Han sagde mit væv var lidt tættere der, mente ikke det var noget, men sendte mig til mammografi for at være sikker. Jeg har egentlig ikke spekuleret så meget over det, men nu skal jeg op og undersøges i morgen og nu kan jeg godt mærke angsten komme. Hvad nu hvis der er noget? Jeg er kun lige ved at fylde 30 år, så jeg synes jo ikke sådan noget skulle komme allerede (det gør man jo nok aldrig) og det er jo slet ikke sikkert der er noget, men nu sidder jeg og får hidset mig selv op..... Øv øv Nu glæder jeg mig til det er overstået så jeg forhåbentlig har fred. Nogle der ved om man får svar med det samme? Håber ikke der går flere uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Spunk-vb

Kære Signe. Det kan jeg da godt forstå, ikke er særlig rart. Det er nemt at sige, at du ikke skal bekymre dig, og at det sikkert ikke er noget, men det er jo nærmest umuligt at udføre i praksis. Derfor siger jeg bare held og lykke med det. Jeg tror desværre ikke, at du får svar med det samme. Synes jeg kan huske, at min svigermor gik og ventede på et brev. Men det var screening - måske er det anderledes når det er en undersøgelse.

Anmeld

12. april 2010

lib1982-vb

Jeg ved det heller ikke, men ønsker dig rigtig meget held & lykke - og håber du får svar hurtigt :)

Anmeld

12. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg ved det heller ikke, men sender dig lige en flok krammere, og ønsker dig held og lykke med det. Håber du får svar med det samme.

Anmeld

12. april 2010

Elverpigen-vb

Jeg ved heller ikke noget om svar tid. Men ønsker dig også alt mulig held og lykke, og håber og beder til at svaret er godt. :kiss:

Anmeld

12. april 2010

Johannamor-vb

Jeg er ret sikker på at du skal vente 1-2 uger på at en læge har kigget billederne af dit bryst igennem. Men sandsynligheden for brystkræft i din alder er MEGET lille, medmindre det er noget, I har i jeres familie. Hvis ikke din mor, mormor, moster osv. har været ramt af brystkræft som unge, så synes jeg ikke, du skal bekymre dig. (Brystkræft blandt unge kvinder er en særlig form for brystkræft, der er genetisk bestemt, og 90% af kvinderne med en bestemt gen får sygdommen.)

Anmeld

12. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Kære signe :) Sender lige en ordentlig krammer i din retning samtidig med at jeg Xer fingre for at der ikke er noget. Rigtig meget held og lykke :)

Anmeld

12. april 2010

Signe1704-vb

Tusind tak alle sammen. Nu er jeg lige kommet hjem efter undersøgelse og det viste sig at de ikke havde bestilt mammografi og røntgen pga min alder. Så det var altså bare det samme tjek som min læge lavede for 3 uger siden :blink: De kom også frem til det samme - jeg skal til mammografi og røntgen! Så nu bliver jeg indkaldt til det i løbet af to uger. Jeg synes simpelthen det er så ringe :angry: Så nu skal jeg gå og vente igen :dry: :dry: Det er ikke noget vi har i familien, men da jeg fandt en 'knude' vil jeg hellere tjekkes en gang for meget ;)

Anmeld

12. april 2010

lib1982-vb

For fanden altså!!!! Håber de får fingeren ud så du ikke skal vente længe!!

Anmeld

12. april 2010

Johannamor-vb

Det er ikke noget vi har i familien, men da jeg fandt en 'knude' vil jeg hellere tjekkes en gang for meget
- Det er jeg fuldstændigt enig i! Min kommentar var bare ment som at du ikke behøver bekymre dig så meget. Iøvrigt kan der sikkert være god mening i at du 'bare' skulle til en alm. undersøgelse først - rigtigt mange knuder forsvinder hurtigt af sig selv. Men så er det da noget hø, at du får stillet i udsigt, at du skal have lavet en mammografi - og at din uro nu trækker ud. Håber du snart får lavet undersøgelsen, og at der så kommer ro på igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.