God weekend - byder den på noget spændende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

kongster-vb

Vi får datteren hjem i morgen - hun har været v mormor og gået i jysk sprogskole :-) aka en lille landsbyskole med 6 klasser. Stor omvæltning i forhold til de 700 elever der er på hendes skole i Brønshøj. Og så er den lille blevet syg, så alle planer er sat på stand-by. Manden måtte blive hjemme idag og skal arbejde i weekenden og vi andre skal nok nusse rundt og forkæle os selv og hinanden lidt. Og lillebror glææææder sig til at se storesøsteren. Han snakker i telefon med hende nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

Det er delvis selvforskyldt. Jeg har skubbet en del arbejdsopgaver foran mig, mens jeg har ventet på svar på scanningen, så bunken af opgaver havde ikke behøvet at være så stor. Meeeen - jeg kan da godt knurre lidt nogle gange, når jeg hører folk sige, at lærere kun arbejder på halv tid. :devil:

Anmeld

9. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Vi får datteren hjem i morgen - hun har været v mormor og gået i jysk sprogskole :-) aka en lille landsbyskole med 6 klasser. Stor omvæltning i forhold til de 700 elever der er på hendes skole i Brønshøj.
Bjedstrup? Det må være et kulturchok!

Anmeld

9. april 2010

mørk-vb

Imorgen holder vi den ældstes fødselsdag for familien, så der skal bages og regeres fra morgenstunden. Farmand og pigerne tager i svømmeren, så husmoderen har ro til at arbejde :) Ellers har vi ikke de vilde planer for resten af weekenden. Mit spinkle håb er, at jeg får syet en buksedragt til den yngste plus også meget gerne afsluttet nogle af de utallige andre syprojekter jeg har helt og halvt gang i.

Anmeld

9. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

mørk skrev:
Mit spinkle håb er, at jeg får syet en buksedragt til den yngste plus også meget gerne afsluttet nogle af de utallige andre syprojekter jeg har helt og halvt gang i.
Se, dét lyder stressende i mine ører! Hvis jeg skulle sy et stykke tøj, som ligefrem skulle kunne anvendes af nogen, kunne jeg godt sætte et halvt år af med det samme - uden nogen garanti for udfaldet...

Anmeld

9. april 2010

Hobitten-vb

Vi tager endnu en gang turen til Legoland, og håber på at vejret bliver noget bedre end sidst.. ;) (Den store blev en smule skuffet da vi valgte at køre hjem efter 2 timer - det var simpelthen for vådt og koldt!!) Og søndagen skal bruges i haven - vi er igang med et større 'legeplads-projekt', og det er blevet lidt mere omfattende end vi lige havde planlagt..

Anmeld

9. april 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Præcis! Genopdragelse i det jyske :-) Hun kommer hjem og kan sige 'ik'å'

Anmeld

9. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Præcis! Genopdragelse i det jyske :-) Hun kommer hjem og kan sige 'ik'å'
Væsentlig tilføjelse til ordforrådet! Jeg har aldrig selv gået på Bjedstrup, og det følgende bliver selvfølgelig mellem os - jeg har altså aldrig helt sluppet opfattelsen af, at dem på Bjedstrup skole var lidt 'noller'...

Anmeld

10. april 2010

Frede-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Det er delvis selvforskyldt. Jeg har skubbet en del arbejdsopgaver foran mig, mens jeg har ventet på svar på scanningen, så bunken af opgaver havde ikke behøvet at være så stor. Meeeen - jeg kan da godt knurre lidt nogle gange, når jeg hører folk sige, at lærere kun arbejder på halv tid. :devil:
Må man være så fri at spørge, hvad skanningen sagde? Gode eller dårlige nyheder?

Anmeld

10. april 2010

Riwe-vb

vi har for en gangs skyld ingen planer der involverer andre end os selv, så vi kan ordne tingene i den rækkefølge vi har lyst :) projekterne og fornøjelighederne er i denne weekend: forårsrengøring/klargøring på terrassen dvs. fjerne visne blade og ukrudt mellem fliserne samt rengøre gasgrillen og ordne plantekrukker. Og så SKAL vi have pudset vinduer - egentlig ikke det store projekt da vi kun har 3 vinduer og 1 havedør... men det har tager 1½ år at få det gjort :blush: Vi satser også på en tur i ZOO, vi skal have brugt vores årskort! Det skal nok blive en god weekend :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.