Jeg var til en polterabend i efteråret, der lavede vi:
- Fælles morgenmad med drengene
- Bruden + os til indspilning af cd med 3 forskellige numre, 1 hvor hun sang solo, 1 hvor vi var med som kor, og 1 fællessang
- Hjemme hos hende og spise frokost, fra lokal sandwichbiks - her skulle vi alle medbringe en gave til bruden, som 'sagde' noget om vores forhold til hinanden og så skulle hun ud fra gaverne gætte, hvem de kom fra
- til glas-fads-lavning (hedder det nok ikke, men altså :blink: ) - en kvadratisk plade i glas, som var delt i 8 stykker, vi skulle så lave hver vores og det blev så smeltet sammen til et fad, som de fik i bryllupsgave
- mødes med drengene til aftensmad i bowlingcenter, 1 times bowling og herefter lækker aftensmad
- Hjem til det kommende brudepar og holde en kanon fest
Parret gav udtryk for, at det havde været en dejlig dag, lige efter deres ønsker og 'temperament'
Vi sørgede desuden for, i løbet af dagen, at tage et hav af digitale billeder, som en kreativ sjæl herefter lavede en fotobog ud af, hvilken de også fik i bryllupsgave.
Vi var 8 piger (egentlig kun 7, men den sidste meldte fra på dagen) og kom af med 550,- - må indrømme, at jeg synes det er tæt på at være der hvor min grænse er - når man tænker over det kommer der jo også bryllupsgave + evt. festtøj oveni, vi regnede på, at alt i alt havde vi (min kæreste og jeg) brugt et sted mellem 2-3000,- på deres bryllup - i det her tilfælde, var det et par som vi holder rigtig meget af, men er egentlig mange penge alligevel syns jeg!!!
Anmeld