Har brug for hjælp... :)
Min bror skal giftes til maj, og det bliver nok min søster og jeg, der skal arrangere en polterabend for vores kommende svigerinde..
Men mangler ideer.. Har kun selv været til en enkelt polterabend for min veninde, og synes ikke rigtg der er noget derfra der kan bruges. Det var mest os der kiggede på, at hun klatrede i pæle/kørte crosser/kørte gravmaskine/svarede på quizzer osv..
Tænker at det skal være noget sjovt hvor vi alle kan være med, mere eller mindre, og det skal helst ikke være for dyrt.
Vi bliver ikke så mange (enkelte veninder og ellers familie, 8-10 i alt)
Hun er en kreativ pige, elsker at bruge hænderne til at bage, sy, male osv, og så er hun ikke den store 'party-pige'..
Har kigget lidt på en dansetime (salsa måske??), glaspustning, croquis tegning, en tur til fotografen og få taget nogle gode billeder (bliver nok lidt dyrt..), måske en tur til Baboon city i Herning (Kæmpe stort legeland).
Har foreslået drengene at vi evt kunne mødes og lave et eller andet sammen i løbet af dagen, eller mødes til aften og spise og hygge sammen (da jeg tænker lidt - jo flere jo sjovere..) - men det skulle de lige tænke over..
Har I andre forslag? Hvad har I selv prøvet?? Hvad var sjovt, hvad var kedeligt/spild af penge??
Anmeld