Hva vil i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Ni-ko-li-ne

MetteT skriver:

Min datter på 8½ måned er lige startet i dagpleje og nu ska jeg til at ha fundet noget regntøj til hende.. Men hva dælen ska det være for noget??
Det ska gerne være noget med foer, da hun jo hverken går eller kravler endnu, så hun kan holde numsen varm når hun sidder på jorden?
Og hva med fodtøj til? Gummistøvler dur jo ikke..

Håber i vil hjælpe..
Knus Mette..

hej smukke

ja Nikoline er jo 9 mdr nu... og jeg stod i samme dilemma... vi har købt en dejlig vandtæt og åndbar jakke fra Reima...  (se linket)

http://www.smartkidz.dk/shop/reima-reimatec-regnsaet-12344p.html

du kan få bukser til... de er SUPER gode...

så har jeg købt Barney Boots, men de er lidt store i det (one size)
http://www.sundbaby.dk/shop/barney-boots-regnbuks-87647p.html

og så køber jeg sådan nogle overtræksfutter med thinsulate foer... de er vandtætte og åndbare og lige til at trække ud over sutskoene...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Ni-ko-li-ne

http://www.uniquekids.dk/product.asp?product=774

det er de der futter med foer

Anmeld

4. september 2009

sarahb

Vi har også købt regn dragt (ud i et)da den ikk skeller og de bliver kolde om maven når de kravler eller ruller rundt ude... og så en termodragt inden under..

Anmeld

4. september 2009

MetteT

Klik på billedet, for at se et større billede Reima Futter Blå - ReimaTror i det kan bruges? eller er det for varmt til nu?

Anmeld

4. september 2009

MetteT

Det er en Mikk-line flyverdragt, sådan en med fleecefoer og så Reima futter

Anmeld

4. september 2009

Vinker

Vi skulle også købe regntøj til Niklas Emil da han skulle starte i vuggestuen og de bruger det flittigt - Han har altid bukserne på når de er ude i sandkassen.

Jeg har købt et sæt fra Name it hvor der er en fleece-trøje inden i jakken. Og så har vi købt et par regnfutter med foer i. Det er nærmest sådan nogle luffer/poser i regnstof. Jeg har købt dem i Zjoos, men ved at feks Babysam også har nogen.

Hvad med at købe en flyverdragt der er vandtæt til den kolde tid? Jeg kan stærkt anbefale den fra Name it, model storm. Den er vind og vandtæt samt åndbar. Den har jeg selv købt til Niklas Emil.

Anmeld

4. september 2009

Jules

MetteT skriver:

Klik på billedet, for at se et større billede Reima Futter Blå - ReimaTror i det kan bruges? eller er det for varmt til nu?

Jeg har købt det samme til Viktor Dog i grå...Hehe.
Men det er for varmt i nu... Han har fleecedragt med og regntøj... Og så de futter der...
Dagplejemoren er rigtig glad for dem!

Anmeld

4. september 2009

JustAnotherName

Man kan købe de dersens overtræks-futter til 99 kroner i "Ønskebørn" og "BabySam" Jeg har dem i to størrelser og nuancer (grumse-lilla og lyserød)

De er ret gode til de små puslinge som endnu ikke kan gå 

Anmeld

20. september 2009

stine_olesen

Vi fik også af vide at regntøjet først var aktuelt når han kan gå ellers sidder han i barnevognen så længe han kun kan side, især for hvis kan får lyst til at lægge sig ned så knalder han hovedet ned i fliserne.

Anmeld

20. september 2009

Mormilla

Jeg vil os sige termotøj med regntøj uden over. Men termotøj er jo os vandtæt til en hvis grad. Regner ikke med at de datter skal sidder der ude når det regner.

Du kan købe noget futter som er foret og vandtæt. De ligner hansker... Mener at name it har sådan nogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.