Hva vil i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. september 2009

MetteT

Min datter på 8½ måned er lige startet i dagpleje og nu ska jeg til at ha fundet noget regntøj til hende.. Men hva dælen ska det være for noget??
Det ska gerne være noget med foer, da hun jo hverken går eller kravler endnu, så hun kan holde numsen varm når hun sidder på jorden?
Og hva med fodtøj til? Gummistøvler dur jo ikke..

Håber i vil hjælpe..
Knus Mette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Vingummien

MetteT skriver:

Min datter på 8½ måned er lige startet i dagpleje og nu ska jeg til at ha fundet noget regntøj til hende.. Men hva dælen ska det være for noget??
Det ska gerne være noget med foer, da hun jo hverken går eller kravler endnu, så hun kan holde numsen varm når hun sidder på jorden?
Og hva med fodtøj til? Gummistøvler dur jo ikke..

Håber i vil hjælpe..
Knus Mette..

Vi fik af vide da Emil startede at så længe han var så lille syntes de det var dumt at købe regntøj til ham, et termo sæt var nok da de ikke kunne få brug for et regn tøj i den alder og det er ikke så behageligt for dem at have på.

Emil er 13 måneder og har ikke noget, han har et termo sæt til at hænge derover så får han det på når de skal ud og lege, de kommer så ikke ud hvis der er snasket uden for. Og hvis de andre skal ud så sidder de mindste i barnevogn.

Men hvis du skal have et så tror jeg ikke der er  noget regnsæt der er direkte lunt så du skal f.eks have et par uld bukser eller termo bukser hun kan få neden under.

Anmeld

4. september 2009

N1

Man kan få sådan en regndragt, som er rigtig smart til de små. Det ligner en flyverdragt, men er regntøj  Men der er desværre ikke foer i.. Så skal du evt. købe et termo-sæt hun kunne få inden under?

Og ellers er der alm. regntøj med fleecefoer.

Anmeld

4. september 2009

N1

det skal lige siges at regndragten er tynd i det, så med termo sæt under, vil det ikke være et problem

Anmeld

4. september 2009

MetteT

Det var bare dagplejemoderen der sagde det.. Altså, ikke et rigtigt sæt regntøj, men noget varmt vandtæt..

Knus Mette

Anmeld

4. september 2009

Knudsen

Har jeres dagplejemor efterlyst regntøj til jeres datter?
For hvis hun ikke kravler eller går endnu kommer hun nok ikke ned og leger når det regner og vil være beskytter mod regnen i barnevognen.

Vores datter brugte ikke regntøj i dagpleje, da hun var på jeres datters alder, men det er selvfølgelig rart at have det købt til hun begynder at komme mere omkring.
Vi har gerne købt et godt sæt i babysam, ikke bekids men et dyrer mærke. Mener at det kostede omkring 300-500 kr. Jeg kan ikke huske hvad mærket er, der var et tyndt foer i bukser og jakke.
Vi brugte ikke vinterstøvler, men thermo-futter som hun havde på udenover hjemmeskoene og dem gik hun rundt i den første vinter.

Anmeld

4. september 2009

Diana...

store store store pige 

Anmeld

4. september 2009

MetteT

Janni Knudsen skriver:

Har jeres dagplejemor efterlyst regntøj til jeres datter?
For hvis hun ikke kravler eller går endnu kommer hun nok ikke ned og leger når det regner og vil være beskytter mod regnen i barnevognen.

Vores datter brugte ikke regntøj i dagpleje, da hun var på jeres datters alder, men det er selvfølgelig rart at have det købt til hun begynder at komme mere omkring.
Vi har gerne købt et godt sæt i babysam, ikke bekids men et dyrer mærke. Mener at det kostede omkring 300-500 kr. Jeg kan ikke huske hvad mærket er, der var et tyndt foer i bukser og jakke.
Vi brugte ikke vinterstøvler, men thermo-futter som hun havde på udenover hjemmeskoene og dem gik hun rundt i den første vinter.

Ja, det var nemlig hende der nævnte det...

Tak for svar..

Knus Mette

Anmeld

4. september 2009

TbCp

Hejsa. Jeg er dagplejer og mine de 3 mindste har regnbukser fra " vogelein" tror jeg det hedder. Det er regnbukser med fødder. Herunder kan de have nogle tykke sokker. Jeg har brugt dem når vi har været ude om formiddagen hvor græsset stadig er fugtigt. Dem vil jeg foreslå og når det bliver koldere så med termotøj under.

Anmeld

4. september 2009

MetteT

TbCp skriver:

Hejsa. Jeg er dagplejer og mine de 3 mindste har regnbukser fra " vogelein" tror jeg det hedder. Det er regnbukser med fødder. Herunder kan de have nogle tykke sokker. Jeg har brugt dem når vi har været ude om formiddagen hvor græsset stadig er fugtigt. Dem vil jeg foreslå og når det bliver koldere så med termotøj under.

Tak ska du ha, det prøver jeg at kigge efter..

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.