HJÆLP.... mig af med min dårlige samvittighed!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

lib1982-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Har en datter på 5 mdr og er nu bortrejst på arbejde i 2 uger. Trængte til at komme ud.. Min mand kører hende hver morgen ud til mine forældre mens han er på arbejde. Tirsdag skulle vores datter vaccineres, og hun blev selvfølgelig syg, så da min mand og forældre var færdige med at spise, blev de enige om hun ligeså godt kunne blive der natten over. Tror i ikke min fantstisk betænktsomme mand ringer til mig sent tirsdag aften for at ynke over hvor dårlig samvittighed han havde over at efterlade hende én nat (hun har sovet der 8 gange før). Han forklarer han har snuppet en af hendes brugte stofbleer til at sove med, så der bare lugtede lidt af hende. Hvad gør det lige mig til? Lortemor, der indtil nu havde det fint med at undvære sin lille datter, og ikke havde taget noget baby-lugt med og skal undvære hende over en uge endnu.. Tak skat, tusind tak...
Dumme mand ;) Heldigvis har man jo forskellige behov, og du har tilsyneladende ikke det behov for at 'lugte' hende! Håber du får en skøn arbejdsuge og nyder den - kunne jo tænkes, at du kommer hjem med ekstra energi til jeres lille prinsesse :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

uni-gruppe-vb

Kan da godt se det nederen i den melding... Men hvis han nu lige havde brug for at vende sine følelser om sin forældrerolle, ville du så foretrække at han fandt en anden end dig at gøre det med ?? Eller skal han bare holde det for sig selv ? Men den her tråd viser jo hvor forskellige vi mødre er. Jeg kunne overhovedet ikke overveje, at forlade min datter flere dage af gangen de første 1½ år ca. Men vil så lige tilføje at jeg synes det er helt ok, hun er jo hos sin far. Og fædre ER altså ligeså gode som mødre (de gode af dem altså :o)

Anmeld

5. marts 2010

lib1982-vb

Hera skrev:
Men vil så lige tilføje at jeg synes det er helt ok, hun er jo hos sin far. Og fædre ER altså ligeså gode som mødre (de gode af dem altså :o)
Er fuldstændig enig :cheer:

Anmeld

5. marts 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Min dårlige samvittighed forsvandt også hurtigt igen. Ved jo hun har det godt nok.. Synes bare at lige netop i denne situation kunne han godt have ringet til sin mor for at ynke sig.. :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.