bondepigen skriver:
Ja, regner med vi snart skifter til juniordyne, fordi det er blevet noget koldere, ellers bruger hun slet ikke dyne. Det er varmt med gipsen. Hun brugte bare et tyndt tæppe, det var nok, selv om vinduet står åbent. Men nu har jeg købt en baby sovedragt til en 50'er i LIDL. Den er bare genial, ikke for varm og ikke for kold...men nu er Emma osse en meget varm pige... Den går op over skuldrene, så armene stikker ud af ærmehullerne ellers er hun pakket helt ind. Det var bare et godt køb, for hun plejer at sparke tæppe/betræk af, og så fryser hun jo.
Hun er faktisk for en uges tid siden begyndt at kravle fremad med gips på, før cirklede hun bare rundt om sig selv for at komme fremad, men nu kan hun faktisk kravle rigtigt, med at løfte benene som normalt.
Alle siger osse bare, at hun ser enormt stærk ud, hun har jo nok osse brugt flere armkræfter end andre i den alder. Hun er faktisk meget tæt på at rejse sig op osse. Men hun er altså bare en sej pige.
Hvordan går det med jer? Har du fået sovet? Får Malucca spist noget grød? Er du blevet rask igen? Har Malucca musen været syg osse?
Håber bare I har det rigtig godt!!

Jeg sad lige og læste på en anden side, at dem fra marts mente de skulle begynde at ha´ juniordyner

og så tænkte jeg at Malucca da så var lang bagefter.... Hun gider nu heller ikke ha´dyne på... Hun sparken den også af... Hvis jeg så venter til hun sover, vågner hun og bliver tisse irriteret over at ha´den på. Så tror ikke de hele dimser er løsningen. Men rart at vide at Malucca stadig kan bruge sin babydyne.
Jo jeg er blevet rask, og har fået sovet. I dag skulle jeg ha´været ude og se en ishockey kamp kl 17, men lagde mig på sofa lidt i 14 og så vågnede jeg altså først halv seks

så ingen hockey til mig

Her i aften har jeg så fået gjort rent i hele hytten og skulle samle den ekstra tremmeseng som jeg vil ha i soveværelset så M ikke skal putte i min seng mere, (men stadig ved siden af mig) men øv øv der manglede nogle dimser, så nu står den bare halv færdig

Jo Malucca er hvis ved at æde mormor ud af huset... Den står på havregrød om morgen, en kvart til en ½ halv rugbrød om middagen og så 3-4 kartofler, m sovs og 1 kødbolle om aften foruden sine 5 flasker a ca. 150ml. Det der gjorde hun også sidst, hvor tigeren var her, der kom hun også derop og spiste hun bare helt vildt.... Måske det er eller andet med mig at gøre

Hold da op hvor er hun bare god sys det er vildt godt klare alt det hun kan!!!! gipsen sidden den ikke fast rundt om livet og ned over benene. Nærmeste så benene er i frøstilling? Hvilke dato er det nu hun skal ha den af og hvilke dato er det nu hun har fødselsdag?
Håber også at I har det rigtig godt, men det kan jeg jo læse mig til I har, og det er bare SÅ DEJLIG læsning

Stort kram til jer

Ps. mormor blev RIGTIG glad for billedet... (Selvom Clara min yngste niece havde sladderet om det!)
Anmeld