For ca. 10 år siden deltog jeg i den ene konkurrence efter den anden på nettet, men vandt aldrig noget, så havde faktisk droppet konkurrencer, når jeg alligevel aldrig vandt.... For første gang siden dengang, deltager jeg så både herinde og på navnebaby.dk på FB....
Og hvad sker der? Jeg vinder både her og der, er virkelig glad for at lykken smiler til mig lige nu... ja ikke kun pga. konkurrencerne, men pga. mange andre ting.
Jeg får bl.a. lov til at holde en pause fra jobcenteret, bare de får en erklæring fra lægen, så jeg ikke behøver komme ud, mens Emma er i gips og i den første tid efter, hvor hun sikkert har ondt. Lige pludselig kan hendes ben jo bruges igen....
Jeg har det faktisk ok med dagplejen, selv om det selvfølgelig er lidt hårdt, men tager det meget pænere end forventet, ja og det gør Emma osse.

Når jeg står ude og ryger om aftenen og kigger op på stjernere kommer der bare en følelse indeni, som om jeg bobler over af taknemmelighed til Gud for at mit liv nu har det indhold som jeg har manglet i så mange år!!!
Håber det varer ved i noget tid endnu....ja allerhelst for altid, men det er nok at forlange for meget. Så det er med at nyde det NU!!!!
Anmeld