Var/er du en sulten gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

als-vb

var heller ikke en sulten gravid. Jeg spiste nærmest kun pære, agurk og champignon de første 4 mdr. kastede op flere gange om dagen og tabte vel over 8 kilo på de måneder bare fordi jeg ikke spiste. derefter normal appetit, dog kunne jeg ikke udstå ting med tomatsauce (pizza, nogle pølsehorn, kødsovs, lasagne osv). og hakket kød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

NikiFin-vb

Jeg var en sulten gravid og er stadig sulten siden. I går til aftensmad spiste min mand 4 frikadeller og jeg spiste 8. :woohoo: Jeg kan ikke genkende mig. Jeg lærte også at spise chokolade hver after før sengen da jeg var gravid og den vane kan jeg stadig ikke slippe af med. Hvis en aften jeg ikke spiser chokolade ikke fordi jeg ikke kan men fordi jeg kan overvinde lysten og så hele natten drømmer jeg om chokolade :angry:

Anmeld

17. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

De første 6 mdr spiste jeg i snit 1 skive rugbrød (uden smør) og 10 stk frugt om dagen. Skyllet ned med 2-3 liter vand. Da min apetit kom tilbage tog det fart: 2 liter skummet mælk, 6 skiver franskbrød med nutella til morgen 1 pose slik 4 skiver rugbrød (med rigeligt smør og pålæg) 2 pk snøfler eller lign. ½ portion aftensmad slik og sodavand foran tv. masser af vand Det var sådan ca 1 døgns forbrug... fik en pige.

Anmeld

17. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

ps. da jeg var gravid kunne jeg ikke forstå jeg døjede sådand med halsbrand til sidst!! ha ha ha (tog i alt 11kg på)

Anmeld

17. august 2010

lib1982-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
D 2 pk snøfler eller lign.
Mmmmm SNØØØØØØFLER :uhm:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.