Nu, hvor det igen sner, og det aldrig nogen sinde bliver forår i det her land, vil jeg lige udnytte situationens alvor til at starte en tråd, hvor der opfordres til at komme frem med sine ærgelser... bare så jeg ikke står alene med min ;)
Jeg har nu i en uges tid ærget mig over at have købt en trøje, der var sat ned fra 999,- til det halve.
Min søn var med i butikken og stod og kaldte: 'Moar, kom nuuuu,... jeg vil HJEM!'. Hvorpå jeg fik forgrebet mig i den rigtige trøje, men i den forkerte størrelse. Jeg ved, jeg plejer a bruge str. M, så jeg gider ikke prøve den.
Da jeg så står med XL-størrelsen hjemme, tænker jeg, at jeg ikke gider at køre ned at bytte trøjen, men jo bare kan vaske den på 40 grader, så den kryber... fik jeg fortalt, at trøjen var lavet af mohair-uld? Nej, det gjorde jeg vist ikke... så da den kom ud igen var den krøbet til sønnikes størrelse 4 :woohoo:
Hele vaskemaskinen var fyldt med små uldtotter, og fordi jeg gav mig til at rykke hårdt og grundigt i trøjen for at få den til en str. M igen, er huset stadig efter en uge med masser af støvsugning fyldt med sorte uldtotter over det hele.
Hold k****, hvor er jeg træt af den trøje.
Nå, hvad ærger I jer over her i den trælse isvinter?
Anmeld