Vi gør det samme som hos Bibi (blot en time forskudt - heldigvis til den rigtige side... :-) ) 
Jeg står op kl 6.30, laver kaffe i ro og mag, vækker datteren ca kl 6.45. Hun får lov at ligge og vågne i fred til kl 7, så kommer hun ind og får morgenmad og tager tøj på. 
Ved 7.30 tiden vækker jeg manden, som så får den lille ud af sengen. Datteren og jeg smutter ved 7.40 tiden.
Da min mand var i London måtte jeg have begge børn klar til afgang kl. 7.30 og det var lidt af en kamp. Den lille var vant til at der var gooood tid om morgenen og skulle hele tiden lege med noget, ville have historie etc for det er han vant til med far. Den store var effektiv som altid, for vores morgener kører efter fast program. Men med lidt øvelse blev han hurtigt bedre og kom i tøjet på rekordtid. 
Så jeg tilslutter mig ideen om fast program, tøjet lagt frem om aftenen, gymnastiktaske pakket osv, så der ikke skal tænkes for meget når man er stået op. Jeg er rigtig glad for at min morgen bare kører efter skema, da jeg heller ikke tænker normalt før klokken har passeret 9.

Anmeld