Hvad ønsker du dig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

mariamiss6-vb

Caidas skrev:
Tjah, sex er vel ikke af vejen - men jeg kan da foreløbig nøjes med et nyt komfur og en ny sofa. Sofaen kan da vel bruges til førstnævnte :-D
LOOOOOOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

kongster-vb

And we are back ;-) Nu ønsker jeg mig bare en tur til Rom...

Anmeld

15. februar 2010

Frede-vb

kongster skrev:
And we are back ;-) Nu ønsker jeg mig bare en tur til Rom...
Ha, ha... det er godt nok en effektiv arbejdsgang, det dér :lol:

Anmeld

15. februar 2010

Frede-vb

Jeg ønsker mig en bærbar, en vitrine, et digitalt videocamera, et sofabord, en iphone og et sommerhus. Intet mindre kan gøre det ;)

Anmeld

15. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

En hel weekend ALENE med ham og kun ham.....det har vi faktisk ikke haft siden vi blev forældre for 3 år siden......det kunne jeg bare godt bruge men der går nok et stykke tid inden vi kan få det da jeg jo venter nummer to og har termin på mandag... Trænger sådan til bare at lave det JEG har lyst til....uanset om det er at ligge en hel aften på sofaen eller en tur i biffen eller ud at spise eller, eller, eller...................uden at der et barn at tage hensyn til......... Og nåh ja en iphone kan man vel altid bruge :P

Anmeld

15. februar 2010

MetteNB-vb

Jeg synes altid, det er dejligt at få gaver, så hvadsom helst kan gøre det ;0)

Anmeld

15. februar 2010

Ajna-vb

Mere tid, mere tålmodighed, flere penge :laugh:

Anmeld

15. februar 2010

Johannamor-vb

Ja, mit allerhøjeste ønske lige nu er en uges ferie - et par dage hjemme og et par overnatninger ude, et sted hvor vi kan opleve noget nyt. Altså en kombination af hygge og oplevelser. Vi har ikke rigtigt været gode til at planlægge ferien i år (noget med to jobskifter og feriepenge, der blev udbetalt i sommer), så lige nu må jeg bare bide tænderne sammen og vente på påske... Men det bliver fint fra efteråret, hvor vi får et skolebarn i familien, så der kommer en efterårs- og en vinterferieuge, som vi er tvunget til at tage stilling til.

Anmeld

15. februar 2010

Hobitten-vb

Tjae.. Nu er min mand jo ikke lige den store gavegiver - udover jul og fødselsdag (hvor det faktisk ofte er mig selv der køber noget fra ham.. ;) ) Tror bare ikke rigtig det falder ham ind at købe noget.. Så jeg blev vildt overrasket, da han i går kom med en buket...!! :woohoo: (godt nok en halvtør en fra Brugsen - men det er jo tanken.. ;) ) Og vi gør ellers aldrig noget ud af Valentins dag.. Men når vi er ved ønsker - en stor fladskærm til stuen - det ville gøre mig rigtig glad!!

Anmeld

15. februar 2010

Maxmor-vb

Nu hr jeg lige været ude og bestille nye møbler til gangen. Fedt at vi endelig har fået sparet sammen til de møbler, jeg har ønsket mig i flere år :lol: Og endnu bedre med 20% af prisen :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.