Kvalitets-fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Rita-vb

Jeg ser ikke ret meget fjernsyn - det er for kedeligt :P Jeg vil hellere sidde ved min computer eller evt. se en DVD. Vi ser både film og serier på DVD - det er ret praktisk at man ikke er bundet at SKULLE se noget på et bestemt tidspunkt, men det bliver ikke til så meget på hverdage. Årgang 0 følger jeg dog med i :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Jamen det kan vi da godt finde ud af Soap :laugh: :laugh: jeg skal bare lige af med min mave først :P Så vil jeg gerne lige tilføje en ny serie til min liste.... The vampire diaries - ny serie på TV3 som startede igår....hold da op den fangede mig lige fra starten.....så den skal der helt sikkert følges op på i næste uge :)

Anmeld

12. februar 2010

Soap-vb

Vi har ikk tv3 ØV :S Boxer tv, de siger da godt nok det kommer men der er vist er par måneder til :dry:

Anmeld

12. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Det var ærgeligt.....jeg synes den er helt vild go...også selvom det kun var første afsnit der var igår....men der var bare ikke et eller andet der fangede mig med det samme :)

Anmeld

12. februar 2010

Spunk-vb

Soap skrev:
Vi har ikk tv3 ØV :S Boxer tv, de siger da godt nok det kommer men der er vist er par måneder til :dry:
Har du skrevet og spurgt dem? Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside... Det der med at følge med i en serie på et fast tidspunkt synes jeg også er svært - jeg sværger også til dvd. Og så kan man jo, når man har tid og bare trænger til at hænge lidt ved tv'et snuppe et afsnit på tv - det er ikke så svært at 'springe ind', når man har set det før. Men hvor er det altså blevet sværere at se tv efter at jeg er blevet mor. Jeg har aldrig før indset hvor mange afsnit af Greys anatomy der er med døende børn - jeg kan næsten ikke klare at de dem. Kender i det?

Anmeld

13. februar 2010

Ajna-vb

Men hvor er det altså blevet sværere at se tv efter at jeg er blevet mor. Jeg har aldrig før indset hvor mange afsnit af Greys anatomy der er med døende børn - jeg kan næsten ikke klare at de dem. Kender i det? Jeps!!! Stadig her 7,5 år efter jeg blev mor, styrer jeg udenom de udsendelser!!

Anmeld

13. februar 2010

Soap-vb

Har en spunk i maven skrev:
Soap skrev:
Har du skrevet og spurgt dem? Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside...
Jeg ringede til dem :)

Anmeld

13. februar 2010

Webredaktøren-vb

Hvad jeg synes er kvalitetsfjernsyn er sådan bob-bob alt efter hvad jeg er i humør til. SCI-FI - det er altid en vinder: Startrek film og serier B5 Eureka SG film og serier Battlestar Galactica FlashForward, hvor jeg nu må vente til de nye afsnit kommer (måske ikke sci-fi men..) De køres igennem regelmæssigt Så er der 'krimi' der er det også serierne, der trækker: CSI (Vegas, Miami, NY) NCIS Criminal minds Bones Men også gode gamle Agatha Christie serier hitter Greys, Hills, Desperate og SNTC siger mig intet. Sådan noget som DUM og PH er mit liv simpelthen for kort til :blink: ... I den mere seriøse afdeling der trækker sådan en kanal som Discovery Science, Myth Busters (kan diskuteres hvor seriøst det er), Dokumentarer varierende emner men pudsigt nok er det de dokumentarer der trækker vigtige ting og hændelser op fra den gang jeg var barn/ung teenager, for der skete så mange ting, som jeg ikke rigtig var bevidst om. Sluttelig så er kvalitetsfjernsyn med børnene altså også Phineas og Pherb og pingvinerne fra Madagascar :klap: Min mand og jeg er så nogle af dem, der er sen fredag aften med et glas rødvin sad og så 30 min af værternes søvn på Ramasjang - Jeg indrømmer :blush:

Anmeld

13. februar 2010

Caidas-vb

Trunten skrev:
Min mand og jeg er så nogle af dem, der er sen fredag aften med et glas rødvin sad og så 30 min af værternes søvn på Ramasjang - Jeg indrømmer :blush:
Er du så sikker på at det kun var et glas vin, der er røget ned - eller holdt I dem måske med selskab?

Anmeld

14. februar 2010

Webredaktøren-vb

Caidas skrev:
Trunten skrev:
Min mand og jeg er så nogle af dem, der er sen fredag aften med et glas rødvin sad og så 30 min af værternes søvn på Ramasjang - Jeg indrømmer :blush:
Er du så sikker på at det kun var et glas vin, der er røget ned - eller holdt I dem måske med selskab?
:lol: Hørte i radioen et interview med Signe Lindquist(?), der fortalte at der fra starten af kanalen faktisk havde været 200.000 seere, der havde fulgt med på kanalen på et tispunkt efter at dagens program var overstået. Så der er 198.000 skabslurere derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.