Deltag og vind! Pottetræning - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Katrine-vb

vores datter bliver snart 3 og er begyndt ikke at ville have ble på, og være interresseret både i potte og toilet - men hvis vi prøver at sætte hende på toilettet eller potten bliver hun totalt hysterisk :-( (også selvom vi har sådan en insats til toilettet og hun selv siger hun vil....) jeg håber snart det ændrer sig og vi kan begynde at droppe bleen om dagen :-) natten tager nok lidt længere tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Webredaktøren-vb

Personligt synes jeg heller ikke, at det er vildt lækkert at tømme potten :S men dog langt bedre en den klammos ble! Derfor synes jeg, at det var en fest, da børnene interesserede sig for potten. Med datteren havde vi potten med på ferie sydpå, hvor den stod i et 'telt' på stranden... og så var hun renlig efter en uge :klap:

Anmeld

16. februar 2010

MammaMia-vb

Hjemme hos os har vi haft lidt fokus på potten og toilettet. Tullepigen er 2 år og 8 mdr. og i perioder har hun vist interesse for det - men det er langt fra en konsekvent interesse. Jeg vil ikke presse hende til at sidde på toilettet eller potten så jeg tror vores strategi bliver at vente til hun er klar - og måske endda vente til foråret - sommer hvor der ikke er så meget tøj der skal af og på. :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.