Der er jo den mulighed, at du kan bede din sagsbehandler om at få pædagogisk friplads til dine børn, det betyder at du ikke kommer til at betale for at de bliver passet.
At have pæd friplads betyder, at det er vigtigt for dine børn at kunne komme i inst.
I min bhv laver vi mange af disse fripladser, og flere af dem går på at barnets udvikling og trivsel ville gå i stå, hvis ikke barnet havde et dagtilbud. De fleste, 95%; får det fordi de ellers ikke har råd til at få deres børn passet. De andre 5% får det fordi deres børns udvikling allerede er i fare.
Misforstå mig ikke, jeg tror ikke dine børn er i fare, men hvis økonomien er så stram, at du ikke kan bruge 200 på dig selv til en behandling, så vil jeg mene du har brug for økonomisk hjælp.
Der er jo også den mulighed, at søge forhøjet børnebidrag fra børnenes far, hvis han har en god indtægt er det muligt at få bidraget fra ham forhøjet.
Ellers kan du søge nogle fonde, der kan give dig et overskud til at købe dig nogle behandlinger.
En helt anden ting er, at du bør få lægen til at henvise dig til sygehuset, så du den vej igennem kan få fys genoptræning af dit bækken, det er jo livsvigtigt, så du ikke ender med en førtidspension og en kørestol inden der er gået 10 år..........
Go for it, og hvis alle lægerne i dit lægehus er på samme måde, så find et helt andet sted hvis det er muligt.
Knus fra mig
Anmeld