Kan sgutte lige huske hvor meget jeg har fået fortalt herinde...
Men nogle af jer der er 'gamle' på lige denne, den seneste udgave af VB.dk kan måske huske jeg rendte rundt og havde det forfærdeligt, og altid havde store problemer med manden...
Tja, ham har jeg så sparket ud... eller altså vi tog en stille og rolig samtale, som tog omdrejningspunkt i, at jeg bad ham flytte.
Det hele gik helt roligt for sig, og vi er gode venner idag.. eller det vil sige, han ville meget gerne vinde mig tilbage, og han arbejder hårdt på det, menjeg har bedt ham finde sig noget fremmed og ikke gå og vente på mig, selvom døren måske står på klem, om endnu lang tid...
Men men, jeg har det sådan okay, og det går, sådan okay... hvilket er lidt bedre end før
Jeg er startet på job igen, og jobbet er stadig godt, trættende, og tidskrævende, men jeg er svine heldig med at have en fantastisk leder og souchef OG stueleder, og så også ret heldig med alle resten af kollegaerne... så jeg stopper IKKE...
Desværre er mit bækken lige så åndssvagt som d jeg var gravid, og jeg er grædefærdig når vi rammer onsdag-torsdag i ugen, selvom jeg kun har 32 timer...
om det hænger sammen økonomisk er stadig lidt et spørgsmålstegn, da jeg ikke har fået alle ansøgninger igennem endnu, mangler svar på boligstøtten.
ungernes far og jeg kommunikerer glimrende, ungerne er ikke forvirrede, og jeg er lige blevet inviteret til fastelavn hos 'svigerne' med alle ungerne og deres forældre fra den side af familien....
har jeg glemt noget må i sku lige spørge efter det
Anmeld