Signe1704 skrev:
Undrede mig godt nok lidt over morgenmaden der bestod af toastbrød med krymmel :laugh:
Det krymmel er slet ikke det samme somd et vi putter på lagkager... det ER beregnet til morgenmad... det er vidst mest kendt i holland, men mon ikke det også fås som tysk vare?
Anyways, jeg har selv fået det som barn, efter en havde været i holland og tog noget med hjem til os unger...
For Hollænderne er det krymmel det samme som pålægschokolade er for os...
Og jeg eeeeeeelsker stephanie-tingene, synes den mor er fantastisk, å trods af alle hendes mænd, og på trods af alle de problemer den familie har været igennem, synes jeg at i hvert fald stephanie er meget velfungerende.... omend også noget voksent tænkende jo, men det behøver man jo ikke være socialt belastet for at blive...
Apotekerfamilien - ja jeg tager dem sgu også mere og mere til mig, men jeg lærer vidst aldrig helt at holde af Rachel, det er vidst mest moren der er ved at vinde ind på mig :)
Emmas familie.... Emma er da skøn, så følsom, så klog, så omsorgsfuld, og meget velfungerende... Faren er lidt 'sløv'/tøffel-helte-agtig/ikke eksisterende for mig... svært at forklare, rar nok, men mærkelig... moren hun vinder vidst også ind her....
De nye, synes de er forfærdelige, og aner ikke engang hvilken af de mange unger det skal forestille sig at handle om....
Og så har jeg vidst ikke mere at sige om de familier.... kan ikke lige komme på noget i hvert fald :)
Jeg eeeeelsker også årgang 0, men jeg dør ikke uden :D
Anmeld