Er i gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

superdad-vb

Vi er gift. Faktisk to gange :) Første gang på rådhus, og siden i kirke. Dette til trods for, at vi kun har været sammen i fire år. Det er gået stærkt :) Første gang var det primært af praktiske årsager - anden gang fordi min kone (og lidt mig selv) altid har ønsket sig et kirkebryllup. Og det kan stærkt anbefales. Det var nok den fedeste dag i mit liv næst efter vores søns fødsel. Og den bliver nok snart reduceret til en tredjeplads, da vi skal have en lille ny til sommer :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

MammaMia-vb

Kære alle! Tak for jeres svar - min nysgerrighed er i den grad blevet stillet lol: Dejligt at høre om alle de måder i har valgt at dele livet med hinanden på uanset om det er som ægtefolk eller ej. Til de af jer som har haft den helt store dag så må jeg sige at jeg er lidt meget glad på jeres vegne - Er selv så småt begyndt at drømme om en stor 'vores dag' selvom vi er gift.. om det sker vides ikke men måske :kiss: Til superdad: Det lyder dejligt - tillykke!

Anmeld

5. februar 2010

Soap-vb

Ja det er vi , men det er af ren pratiske årsager Giftemål for mig har intet med romantik eller kærlighed at gøre Det havde vi før vi blev gift og det har vi stadigt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.