Har I givet penge til Haiti?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Fuzzbox-vb

Nej :blush: Jeg ville gerne, men pengene er skisme for små til, at jeg kan give noget! og jeg stoler ikke på de sms-indsamlinger! men dukker en rask´lebøsse op, så kan jeg sikkert godt finde en 20'er og komme i bøtten :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Spunk-vb

Pia S skrev:
Måske fordi vi bor i Danmark?? I Norge fokuserer man nok på nordmændene og i Sverige på svenskerne. Det er vel meget naturligt at vi taler om dem som kunne have pårørende i vores eget land. Naturligvis betyder de andre også noget - det tror jeg ikke, der er nogen som er i tvivl om.
Altså - dem der har pårørende og på anden måde er berørt skal da nok få info.

Anmeld

21. januar 2010

Bellis-vb

Grunden til, at man hører så meget, om danskerne - er jo at vi så bedre kan relatere til det. Så kunne det pludselig have været en selv eller familie - og så kommer det tæt på - og så er mange tilbøjelige til at give lidt ekstra. Jeg synes det er frygteligt, uasnet hvad og hvor det sker - men når det er vesten eller steder danskere kommer, jamen så kommer det jo bare endnu tætter på.

Anmeld

21. januar 2010

MetteJ-vb

Nej, jeg har ikke givet. Jeg har et sponsorbarn i Burkina Faso og det er nok for mig. Jeg giver, hvis der kommer nogen ved døren og indsamler, men ellers ikke.

Anmeld

23. januar 2010

Titte-vb

Jeg har stor medfølelse med alle de mennesker der er i klemme i denne store katastrofe. Men jeg giver ikke noget til dem, ganske enkelt fordi det gang på gang er blevet sådan, at mange af den penge der samles ind ikke kommer ud til de mennesker der har brug for dem, og fordi der er store administrative omkostninger der FØRST bliver dækket førend nødhjælpen når frem..... Da tsunamien ramte østen, så blev der også samlet ind. Desværre skete der det, at mange af de mennesker der havde mistet alt, hus, butik eller strandbiks, kunne ikke få hjælp, fordi de ikke kunne få lov til at bygge op igen hvor deres hus havde været før. Fordi det lå for tæt på stranden. Men det er jo der deres grund lå, de havde jo ikke penge til at kunne købe en ny grund. Så nej, vi giver ikke noget. Jeg vil hellere støtte et par enkelte formål, som jeg synes er vigtige for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.