Mor-til-to :
Ha ha ha ha *grine højt*, så sjov tanke med Mp3 og ørepropper. Godt tænkt. Vil jeg helt sikkert bruge næste gang !!! For, skrigeriet har gået lige ind i mit aldermørkeste deprimerede hjørne af mig selv, når jeg skriver har, er det fordi jeg simpelthen vælger at gøre mig 'ligeglad'. Gøre hvad jeg kan, lukke af og trække på skuldrene. Men seriøst, jeg går jo ikke grinende fra det overståede uanset. Ja det bliver spændende i nat :dry: . Må være stædig nu, ikke al den psykologi. (hmm mind mig lige om den tanke om et par dage igen ;) )
Johannemor : Hmm ja den kære far. Tror jeg har valgt den nemme løsning her, ikke forvente noget og tage den selv. Ærlig talt, så har jeg rigeligt i èt klynkehovede om dagen og behøver ikke èn der konstant går og fortæller hvor hårdt det er, hvor træt han er og hvor lidt han når i hverdagen. Han er en fantastisk far og drengen er skudt i ham, men han 'knækker ingen koder', tværtimod spørger han konstant og glemmer halvdelen :). Der er tusind ting der er vigtigere og skal nås, før.... I weekenden tager han drengen om morgenen når det er ståop tid, så får jeg en times tid mere. Men han hører ham ikke om natten, og hvis han gør så er det 'nå, det var da noget værre noget, wha....?!' når jeg kommer tilbage. Da jeg en gang med vilje blev liggende blev manden så forvirret at han hentede drengen kl 2.30 og var på vej 'op' og lave morgenmad, for det måtte jo være morgen nu. ;).
Måske det var på tide med den dagpleje så drengen kan få nogle 'bank' og jeg kan få tid til alle hestene og butikken :woohoo: :laugh:
Anmeld