Jeg kan ikke huske hvor gammel han er?
Jeg mener også, at det er derude, hvor I slet ikke kan være med mere. Og føler med dig i alle henseender. Det der med, at børn, der græder ikke skal være alene, kører jeg også med, men jeg ved også at det kan blive for meget i længden. Det med at være i en familie betyder jo også at alle skal kunne være en del af den familie. Det har du svært ved at være, når han skriger sådan og så kan du godt sige til ham, at nu tager jeg dig ind på dit værelse, hvor du kan skrige færdig, og så kommer du først ud når du er færdig... (eller lignende). Brug som begrundelse at du har brug for ro for at være en god mor (eller noget andet der kan forstås af ham). Sig det højt til ham. Du skal selvfølgelig gå derind hvert andet minut eller lignende, og tilbyde knus eller kram (forsoning) så han ved at han er elsket. Du skal selvfølgelig være klar til at køre den helt ud, så hvis du siger til ham, at han først kommer ud når han er færdig med at skrige, så skal du også gennemføre det. Hvis det varer ved alt for længe, så må han få noget at drikke på værelset eller lignende. Følg dine instinkter, for selvfølgelig skal der gradbøjes, hvis du mener at netop det anfald har noget med 'sygdom' at gøre.
Jeg håber I kan få det til at køre, på et plan. Hvis der er noget positivt i det, så er det vel, at det kun kan gå fremad.
Skriv hvordan det går, så du kan få noget opbakning i den metode du har valgt.
Håber på det bedste.
Anmeld