Med et barn der ikke sover:( Jeg KAN ikke forstå hvad, der nager hende! Jeg har prøvet ALT men ungen sover SÅ dårligt. (noget hun ALTID har gjort) Men den sidste 1½ uge har bare været Så hårdt:(
Men sådan se være aften(nat ud.
Aftensmas mellem 17 og 17.30 - Hun spiser ikke så meget mad... Så inden hun skal sove bliver hun tilbudt frugt eller noget yoghurt. Det vil hun som regel godt spise.
kl. 19 forsøger jeg så at putte hende. Og så starter balladen :( argh!!! Jeg bruger alt fra 30min til 1½ time på at putte hende. Og hun græder og græder. (hun vil op til mig) Jeg sidder inde på hendes værelse indtil hun falder i søvn.
Når, hun så ENDELIG er faldet i søvn, sover hun til midnat ca. og så kan vi starte forfra :( Det kan tag op til 1-1½ time at få hende til at sove igen.. (det var tilfældet i nat, da jeg NÆGTEDE at give op) Hun vil ind til mig og sove!
Når hun så dér falder i søvn vågner hun fandme mellem 04 og 05 om morgen :( Og vil ikke sove igen!
Jeg giver snart op! Er løbet tør for råd. Og er SÅÅÅÅÅ træt :( Jeg er især bange for, det kommer til at gå udover min skole, som jeg bare SKAL og MÅ gennemfører!! Bare de her to dage i skole har jeg taget mig selv i, at falde i søvn :( Hvilket jo slet ikke er holdbart.
Jeg elsker min datter så ubeskriveligt meget, men hold kæft man jeg tænker grimme tanker en gang imellem :( (Kunne ALDRIG finde på, at gøre hende ondt) hvis nogen skulle være i tvivl.
Og når jeg så endelig kommer i seng, ja så ligger jeg og kan ikke sove. Som ender med jeg tuder mig selv i søvn:( ARGH!!!!
Min ryg samt knæ gør bare hammer naller også! Fylder mig med piller men intet hjælper det:(
Seriøst bare skyd mig!
Ahhh, sorry det blev lang, men TRÆNGTE til at komme ud med det.
Lari
Anmeld