Jeg vil dele en masse gode nyheder med jer ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Nemesis

Ihh hvor er det dog dejligt at høre! Nu begynder det nye liv for alvor, og med dit netværk så meget tættere på kan det jo slet ikke gå galt! :-)

Håber du kommer til at nyde vinteren, med flytning, uddannelse, og det at finde dig selv igen - det er en lærerig proces :-)

mange gange tillykke til dig!

Glade smil Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Lusi

Pia. skriver:

Ind imellem er det åbenbart meningen man skal være heldig og solen skal skinne på en...

Jeg skal flytte (igen) - ja som mange af jer ved flyttede jeg til Køge i forbindelse med min skilsmisse og har boet her i 2 mdr. nu - de væreste 2 mdr i mit liv - aldrig har jeg oplevet noget lign. . . .  - er mildest talt i CHOK - 
Vil ikke kom mere ind på alt det her andet end jeg har oplevet hvordan folk med en anden Kultur kan opføre sig, så har jeg vidst sagt det på en pæn måde.

Men ind imellem skal man have lov at være heldig, og det må siges at det har jeg været nu... Heldigvis har jeg været skrevet op i mange år, der hvor mine forældre bor, og jeg selv har boet engang - så heldet vil at jeg nu er blevet tilbudt et rækkehus der hvor jeg "rigtig" kommer fra, er bare så LYKKELIG... har været ked af det og meget trist de sidste par mdr. over at skulle bo her.

Skolen, sfo'en og børnehaven til mine børn kunne jeg heller ikke lide og lyttede heldigvis til min mavefornemmelse og fik dem alle tre flyttet inden de nåede at starte op - men bare at være på besøg var nok... Så nu er mine børn i den bedste skole, sfo, klub og børnehave man kan tænke sig og de trives ALLE 3

Jeg er ved at finde mig selv igen, selvom det har været en lang og sej kamp - Jim og jeg er rigtig gode venner og laver stadig mange ting sammen...

Så fik jeg forleden brev om jeg var optaget på min drømme uddannelse som dyrepasser - vil så gerne arbejde med dyr og tænkte nu tager jeg springet, nu skal det være... og sørme så - det lykkes...

Vil helst i sidste ende arbejde med hunde - som adfærdsterapeut, men inden da skal jeg lige en smutvej forbi dyrepasser uddannelsen, hvor jeg også får lært en masse spændende ting - MIN DRØM..... og så kan man jo desværre ikke leve som adfærdsterapeut i Danmark.

Så det lysner - det har mildest talt været en rigtig dum og trist sommer. Jeg har taget frygtelig mange kilo på har været trist og ikke følt jeg slog til på nogen områder, men nu vender det .....

Min dejlige veninde gav mig det sidste spak i dag og sidden vores snak har jeg smilet og tænkt ved mig selv - DET ER NU, DU ER KLAR PIA....

Mange knus og dejlig torsdag aften til jer alle sammen, fra en glad PIA.

Hvor er det godt at høre
Ville ønske vi kunne være ligeså heldige, men solen må nok vente lidt endnu med at skinne på vores vej..
Ville også rigtig gerne flytte herfra, stadig pga. alle de dumme udlændinge herude

Og nej siger bestemt ikke alle udlændinge er latterlige, men tilsyneladende bor alle de hjerneløse altså her i området.

Håber i bliver rigtig glade for at bo i Havdrup igen. Det er skam også en hyggelig lille by..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.