Jeg vil dele en masse gode nyheder med jer ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Pia.

Sweet1978 skriver:

Ej hvor skønt søde, du må lige give mig et prej om hvor du flytter hen landsdelmæssigt hvis du skal flytte kategori på FB.

Bliver nu på Sjælland, det bliver bare tilbage til Havdrup/Solrød strand - hvor jeg  kommer fra....

Det bliver så skønt at få det hele tæt på mig igen.

Mine forældre bor der, min søster, hendes mand og børn bor der og min mormor og hendes mand bor der - så det er skønt...

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Hvor dejligt...  Skide godt for jer..

Anmeld

3. september 2009

Pia.

Cris skriver:

Ja, natten plejer at være rigtigt mørkt inden det bliver lyst igen, hvis du forstå, hvad jeg mener   Dejligt at høre Pia, at det hele er ved at falde på plads!

Tak, ja det er bare så skønt... bedst som man tror tingene ikke kunne blive være - så vender det hele bare til det bedre

KNUS

Anmeld

3. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det lyder da bare super

Hvor er det dejligt at høre at det hele bare kører for jer. Held og lykke med flytningen

Anmeld

4. september 2009

Sweet1978

Pia. skriver:

Bliver nu på Sjælland, det bliver bare tilbage til Havdrup/Solrød strand - hvor jeg  kommer fra....

Det bliver så skønt at få det hele tæt på mig igen.

Mine forældre bor der, min søster, hendes mand og børn bor der og min mormor og hendes mand bor der - så det er skønt...

KNUS

oki

Anmeld

4. september 2009

Heidi B

Hej Pia.

Tillykke med dit nye liv....
Og velkommen til Havdrup...

Jeg kan ihvertfald se Mads trives i sin nye børnehave, og hvor er den bare dejlig og god. Pædagogerne virker som om de rent faktisk gider at være sammen med børnene!!!!

Måske vi skal op til Flemming sammen, i Jensens motionscenter!!!!

Knuz og kram

Heidi

Anmeld

4. september 2009

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Hej Pia.

Tillykke med dit nye liv....
Og velkommen til Havdrup...

Jeg kan ihvertfald se Mads trives i sin nye børnehave, og hvor er den bare dejlig og god. Pædagogerne virker som om de rent faktisk gider at være sammen med børnene!!!!

Måske vi skal op til Flemming sammen, i Jensens motionscenter!!!!

Knuz og kram

Heidi

Tak Søde Heidi... Det er bare så dejligt at være tilbage...

Ja Mads er virkelig glad for det - Han nyder at være der nede og allerede første dag blev jeg jo skubbet ud af døren, med besked om han gerne ville lege alene... - Dine drenge er nu også rigtig skønne Heidi. Hvad siger de til at skulle gå på hver deres stue ?

Sjovt du nævner det med motion - vi er nogle piger som ses til noget kage-hyggeaften (spiser faktisk mest sundt), og der har vi talt om at starte op til noget sammen den aften i stedet for...
Det er Heidi (Emilies mor)
Michelle (Jeppes mor)
Tina (min søster og Magnus' mor)
Og så en Pia, som er "ude fra" Min veninde som har tabt alle de mange kilo, ved ikke du kan huske jeg har fortalt om hende før...?

Men de tre andre er fra børnehaven og alle børnene er fra Mikkel's stue. - Ja Heidi kender du jo allerede... kunne være du havde lyst til at være med ?

Knus Pia.

Anmeld

4. september 2009

Tullebobs

Hej søde Pia

Hvor det dejligt for jer, at solen igen skinner. I har da også fortjent en god indian summer oven på alt det

Stort knus fra Trine

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Hvor er det dejligt for dig... Tillykke med det...  

Anmeld

4. september 2009

Misjelle

Hvor er det dog helt fantastisk at høre, bliver helt glad i maven af at læse sådan et skønt indlæg . Stort tillykke med alt det nye og ikke mindst gå på modet .

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.