Hvornår har du dårlig samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Charloti-vb

Jeg får ofte dårlig samvittighed overfor mine børn. Mest når jeg er sur og skælder højt ud over småting. Men også når jeg henter for sent i børnehaven, eller ikke får læst med min skole-dreng, som skal læse hver aften. Dårlig samvittighed får jeg egentlig også når jeg tjekker mails, mens børnene snakker med mig - tager mobilen når jeg er hjemme, tysser på børnene, når de leger for højt og griner. Og især hvis min mand og jeg har skændtes højlydt over en eller anden latterlig ting, og jeg kan se, at børnene hader det. Til gengæld får jeg god samvittighed når jeg: laver pakkekalendre, bager boller, fjoller og danser med børnene og pynter kager med skrækindjagende glasurer og farvestrålende slik, så børnene hviner af fryd. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mor-3-vb

Dårlig samvittighed stort Ja :S Kan ligge, når jeg er gået i seng og snakke til mig selv. feks.. jeg sku have lavet noget andet mad, mere grønt,ordne huset inden jeg sover, sku have sat den sidste maskine over, passe mere på mig selv OSV... jeg vil gerne have alt er perfekt.. Ved godt, det er der ingen der er..Og mine børn er jo ligeglad med hva vi spiser, bare de kan li det, og hvordan huset ser ud,om de ska have de samme bukser på 2 dage i træk Osv.. Bare de har en mor, der er der for dem og giver kærlighed :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.