Puha, som forholdsvis 'ny' mor får jeg tit dårlig samvittighed - især blandet sammen med tvivl om jeg 'gør det godt nok' :(
Har tvillinger fra maj 09 og synes det er svært at 'nå det hele' :blink:
Tænker meget over, om jeg nu bruger tid nok med dem begge, både sammen og hver for sig, om de blir stimuleret nok og rigtigt og i det hele taget om de har det godt :silly:
Som oftest når jeg frem til, at 'ja jeg gør det godt' - jeg gør det jeg kan og så kan det jo ikke blive meget bedre :woohoo:
Har allermest dårlig samvittighed over, at jeg hele tiden føler jeg kan prioritere 'hvem har mest brug for mig lige nu' og skal 'dele' mig :blink: Det hjælper meget på det, når deres far er hjemme, så vi kan tage en hver, men i løbet af dagen løber den tanke igennem hovedet på mig et utal af gange :ohmy:
Når drengene er lagt i seng og vi 'bare' er kærester, kommer så den dårlige samvittighed over om min kæreste synes jeg er god nok - har tit følelsen af, at det hele drukner i drengene og 'alt det praktiske' :unsure: Tiden går alt for hurtigt og syns ikke rigtig jeg kan følge med :woohoo:
Det er dog ikke sådan altid - vi har også (heldigvis flest) dejlige dage, hvor det hele bare kører på skinner og vi rigtig hygger om aftenen, når vi er 'kærester' - men det var jo ikke det indlægget handlede om ;)
Anmeld