Værste og bedste julegave-ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

Fuzzbox-vb

MetteJ skrev:
Jeg tror jeg stikker alle i dårlige gaver! Min eksmand formåede for mange år siden at give mig en forlænger ledning til vores fastnet telefon! Hvor uromantisk har man lige lov til at være? :mur:
hvordan ser man egentlig ud, når man åbner sådan en gave? :laugh: Jeg ville elske at finde Engle og Dæmoner på dvd under træet :D Og hade at finde tøj - det er så kedeligt, og aldrig min størrelse :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Titte-vb

Caidas skrev:
Titte skrev:
Caidas skrev:
For at være rigtig kedelig, ønsker jeg mig en sort stegepande. Den må gerne lande under mit træ.
Og så er jeg kommet til at se at min mand har bestilt et armbånd med ametyst perler og mit navn på. Jeg elsker når han giver personlige ting.
Kommet til og kommet til............ :laugh:
Eij altså Titte, man skulle tro at du kendte mig - jeg opfordrede ham faktisk til at se lidt nærmere på det - han godkendte og jeg bestilte :blush:
Jeg tror det er noget der følger med vores navn....... jeg kunne have gjort det samme og er vildt nysgerrig når det gælder gaver, har altid luret på pakker, aldrig åbnet dem, men altid mærket på dem........ :P

Anmeld

8. november 2009

MetteNB-vb

Bare, der er gaver - og mange af dem ;0) under træet, er jeg glad..... Har ikke lige nået at få skrevet ønskeseddel endnu, men det er da vist egentligt v at være på tide. Mon ikke der i hvert fald skal led til spinning på sedlen. Skal altid passe på med ikke at skrive for meget på listen til min mand..... Han kan nemlig ikke vælge, så han køber alt på listen..... Har han i hvert fald gjort de sidste 3 år....... Så fantasiforladt er han da vist..... Ellers er det jo spændende at se, hvad basserne har fået tid til at kreere.....

Anmeld

8. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Det bedste : den nye Harry Potter dvd, den nye Dan Brown bog og en wii.. Det værste : tøj og køkkenting... Nu må vi se hvor meget af det der ender under juletræet...jeg har fødselsdag en måned før jul så jeg er nok så heldig at få det hele i fødselsdagsgave og så står jeg uden ønsker til jul :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.