Værste og bedste julegave-ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Webredaktøren-vb

Inden længe starter gaveræset og gode og mindre gode gaver havner under juletræet. Hvad er det værste og bedste, der kan havne under dit juletræ i år? For mig er det værste køkkenting såsom en chokoladesmelter, en sovsevarmer eller en brødmaskine... jeg synes nemlig, at jeg klarer mig fint gennem livet uden disse ting ;) Det bedste: En Iphone men det rækker finanserne vist ikke til i år, så jeg stiler lidt lavere og håber, at ungerne fabrikerer en overraskelse :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Caidas-vb

For at være rigtig kedelig, ønsker jeg mig en sort stegepande. Den må gerne lande under mit træ. Og så er jeg kommet til at se at min mand har bestilt et armbånd med ametyst perler og mit navn på. Jeg elsker når han giver personlige ting.

Anmeld

7. november 2009

KristineLorenzen-vb

Kæresten har normalt rigtig god smag og formår altid at finde en masse tøj, sko etc der passer rigtig godt til mig I LØBET AF ÅRET, men ved juletid kikser det altid, og så køber han noget jeg aldrig kunne finde på at tage på. Tror næsten han gør det med vilje nu. Er spændt på hvad dette år bringer ...

Anmeld

7. november 2009

MetteJ-vb

Jeg tror jeg stikker alle i dårlige gaver! Min eksmand formåede for mange år siden at give mig en forlænger ledning til vores fastnet telefon! Hvor uromantisk har man lige lov til at være? :mur: Den bedste gave jeg har fået (fra min tåbelige eks-svigermor) var en rød Kitchen aid køkkenmaskine :)

Anmeld

7. november 2009

Titte-vb

Caidas skrev:
For at være rigtig kedelig, ønsker jeg mig en sort stegepande. Den må gerne lande under mit træ.
Og så er jeg kommet til at se at min mand har bestilt et armbånd med ametyst perler og mit navn på. Jeg elsker når han giver personlige ting.
Kommet til og kommet til............ :laugh:

Anmeld

7. november 2009

Titte-vb

:lol: MetteJ skrev:
Jeg tror jeg stikker alle i dårlige gaver! Min eksmand formåede for mange år siden at give mig en forlænger ledning til vores fastnet telefon! Hvor uromantisk har man lige lov til at være? :mur: Den bedste gave jeg har fået (fra min tåbelige eks-svigermor) var en rød Kitchen aid køkkenmaskine :)
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

Anmeld

7. november 2009

Titte-vb

Jeg foreslog min kæreste, at vi skulle give hinanden en fælles julegave, nemlig en dvd harddisk optager.......... fint sagde han, så slipper jeg for at købe gave til dig........ NOPE, blev der sagt, så bliver der ingen fællesgaver!! Han hader at gå ud og købe gaver, forsøger også altid at få mig til at købe mine egne gaver, sidste gang til min fødselsdag gav han mig bare en kuvert, med et kort JEG SELV HAR LAVET, og havde lagt penge i kuverten, SÅ KAN DU KØBE DET DU LIIIIIGE VIL HAVE SKAT... :angry: Så der bliver ingen fællesgaver i år!! ;)

Anmeld

7. november 2009

MetteJ-vb

Titte skrev:
Han hader at gå ud og købe gaver, forsøger også altid at få mig til at købe mine egne gaver, sidste gang til min fødselsdag gav han mig bare en kuvert, med et kort JEG SELV HAR LAVET, og havde lagt penge i kuverten, SÅ KAN DU KØBE DET DU LIIIIIGE VIL HAVE SKAT... :angry: Så der bliver ingen fællesgaver i år!! ;)
Nå, han er da lige så håbløs som min eksmand :laugh: Håber han er bedre til andre ting ;)

Anmeld

7. november 2009

Titte-vb

MetteJ skrev:
Titte skrev:
Han hader at gå ud og købe gaver, forsøger også altid at få mig til at købe mine egne gaver, sidste gang til min fødselsdag gav han mig bare en kuvert, med et kort JEG SELV HAR LAVET, og havde lagt penge i kuverten, SÅ KAN DU KØBE DET DU LIIIIIGE VIL HAVE SKAT... :angry: Så der bliver ingen fællesgaver i år!! ;)
Nå, han er da lige så håbløs som min eksmand :laugh: Håber han er bedre til andre ting ;)
Dét er han bestemt!!

Anmeld

7. november 2009

Caidas-vb

Titte skrev:
Caidas skrev:
For at være rigtig kedelig, ønsker jeg mig en sort stegepande. Den må gerne lande under mit træ.
Og så er jeg kommet til at se at min mand har bestilt et armbånd med ametyst perler og mit navn på. Jeg elsker når han giver personlige ting.
Kommet til og kommet til............ :laugh:
Eij altså Titte, man skulle tro at du kendte mig - jeg opfordrede ham faktisk til at se lidt nærmere på det - han godkendte og jeg bestilte :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.