Åhååååh skal lave McQueen kage til weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Hvor blev den fantastisk...forstår slet ikke man har fantasi og motorik til at lave sådan nogle kager. :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

Sofies mor skrev:
Hvor blev den fantastisk...forstår slet ikke man har fantasi og motorik til at lave sådan nogle kager. :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:
tak tak skal du da have, men jeg nu da også stjålet idéen, eller det ha rmin søster, for det var en kage hun bestilte, og så har jeg kigget på anres kager, for at finde ud af hvordan jeg skulle lave den.... Til den der spurgte i øvrigt... Jeg har bagt selve bilen i en brødform, og skåret den ud af den færdige kage, taget, lygtebulerne, og hækspoileen har eg skåret separat og sat på med en klat smørcreme, da jeg skulle smøre kagen op...

Anmeld

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

Sofies mor skrev:
Tak tak, jamen jeg har skam heller ikke helt selv fundet på det, det var min søster der specifikt bestilte sådan en kage til min nevøs 2 års fødselsdag. Så har jeg kigget rundt på andres kager, for at se hvordan jeg skulle bære mig ad med at få den lavet. Til den der spurgte, bilen har jeg bagt i en brødform, så den blev så høj som muligt, og så harjeg skåret den ud af den færdige kage. Lygtebulerne, taget, og hækspoilen har jeg skåret for sig selv og sat på bagefter, med en klat smørcreme....

Anmeld

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Selv om jeg, pga. dig, har luret de første 30 kager på minmave, kunne jeg ikke lave dem alligevel. Hvordan laver du de små insekter på din første kage :huh:

Anmeld

20. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Aiii hvor er det en super flot kage du fik lavet der.....og total fedt du lavede en vej den kører på :) Fatter slet ikke man kan lave sådan noget....tror jeg er alt for fumlefingret til det.....men det kunne nu godt være man skulle prøve det når Alexander bliver 3 her til januar.....min familie vil squ kigge lidt hvis der stod sådan en kage på bordet og de vil da slet ikke tro på at det er mig der har lavet den..... Kan man købe forme der er formet som biler, bamser eller hvad man nu har lyst til at give sig i kast med ???

Anmeld

20. oktober 2009

Mor til to-vb

mariamiss6 skrev:
Sofies mor skrev:
Til den der spurgte i øvrigt... Jeg har bagt selve bilen i en brødform, og skåret den ud af den færdige kage, taget, lygtebulerne, og hækspoileen har eg skåret separat og sat på med en klat smørcreme, da jeg skulle smøre kagen op...
Den er altså vildt flot Maria. Og tak for opskriften på MMF. Det der skum, der står i den, er det skumfiduser?

Anmeld

20. oktober 2009

mariamiss6-vb

Mor til to skrev:
mariamiss6 skrev:
Sofies mor skrev:
Til den der spurgte i øvrigt... Jeg har bagt selve bilen i en brødform, og skåret den ud af den færdige kage, taget, lygtebulerne, og hækspoileen har eg skåret separat og sat på med en klat smørcreme, da jeg skulle smøre kagen op...
Den er altså vildt flot Maria. Og tak for opskriften på MMF. Det der skum, der står i den, er det skumfiduser?
Det var så lidt da.... jo det er skumfiduser, men det SKAL være dem der er egnet til bål.

Anmeld

20. oktober 2009

mariamiss6-vb

Heidi Nielsen skrev:
Aiii hvor er det en super flot kage du fik lavet der.....og total fedt du lavede en vej den kører på :) Fatter slet ikke man kan lave sådan noget....tror jeg er alt for fumlefingret til det.....men det kunne nu godt være man skulle prøve det når Alexander bliver 3 her til januar.....min familie vil squ kigge lidt hvis der stod sådan en kage på bordet og de vil da slet ikke tro på at det er mig der har lavet den..... Kan man købe forme der er formet som biler, bamser eller hvad man nu har lyst til at give sig i kast med ???
Du kan købe dig et komma hvis det skulle være hehe.... Ja du kan få alverdens forme, næsten... jeg opretter vidst lige en tråd med links i, til både handelssider, og måske også nogle inspirationssider....

Anmeld

20. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Så så så så mariamiss....kommaer har aldrig været min stærke side :laugh: Men super ide med linket....det vil jeg glæde mig til :)

Anmeld

20. oktober 2009

mariamiss6-vb

Sofies mor skrev:
Selv om jeg, pga. dig, har luret de første 30 kager på minmave, kunne jeg ikke lave dem alligevel. Hvordan laver du de små insekter på din første kage :huh:
æhm ja, sådan som alle og enhver ville prøve første gang tror jeg... der er en tutorial på youtube, skal se om jeg kan finde den til dig, i hvert fald på bierne, mariehønsene har jeg lavet dels på min måde, og dels på en måde som jeg så på you tube. Lægger links i ny tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.