Åhååååh skal lave McQueen kage til weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

juhulie-vb

Hvis du putter en meget fast chokolademousse eller endnu bedre en smørcreme af en slags i en sprøjtepose og lægger en kant hele vejen rundt som barriere, så falder fyldet ikke ud og kagen er meget nemmere at styre, når du bygger op. Bare lige et tip fra en, der skal lave teletubbieskage til på lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Bellis-vb

Haha, ja man bliver jo lidt forvendt med de termer man nu bruger, på de forskellige sider :) Tror godt du kan få dobbelt fyld, især hvis du nu laver flere bunde som stables og rettes til - og ellers, må du lave en kage der er stor/høj nok, til at den kan deles i 2. Ja, du må da igang imorgen - de her kageprojekter tager jo ikke kun 1 time - haha, de er meget tidrøvende jo :laugh:

Anmeld

15. oktober 2009

Mor-3-vb

vil meget gerne se et billede af den, hvis det er muligt. Når du har lavet den.. :)

Anmeld

15. oktober 2009

Sofies mor-vb

Okay var lige inde på linket til minmave og mcqeen kagen...Maria...hvis du laver den, vil jeg gerne bestille en til 26 marts :laugh: slap af den var fin!!!

Anmeld

18. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Aiii hvor er I kreative.....vil gerne se billeder af både McQueen og teltubbie kagerne :)

Anmeld

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

IIIIIIIIII DID IT..... Krafthelvede jeg er sej.... Jeg prøver lige at lægge et billede ind, men jeg har ikke kunnet de sidste par uger, og har ikke hørt om at problemet skulle være rettet, så tror desværre i må vente lidt endnu, ellers linker jeg til den, men det er så på en anden babyside jo, det ved jeg ikke lige om i kan tåle hehe...

Anmeld

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

Nope stadig ingen billeder her fra.... Så i må nøjes med linket til den anden side. https://www.baby.dk/debat/29191pi1/kageklubben/mcqueen-og-gavekage.aspx Jeg laver gerne en kage på bestilling, men McQueen er altså godt nok det sejeste jeg har lavet... Hvis i vil have en bestemt kage, så må vi lige snakke om det. har ikke lavet på bestilling før, men det koster altså en slat penge, for det tager alligevel 2 hele aftener at lave en kage som McQueen her. Men skriv til mig, helst en mail, da jeg altså glemmer at tjekke posten her inde. mariarytter6@hotmail.com

Anmeld

19. oktober 2009

Mor til to-vb

Arj, den vil jeg altså også gerne se Maria. Den er da VILDT flot den der er linket til. Havde du selv en bilform eller hvordan gjorde du? Jeg får helt lyst til selv at kaste mig ud i sådan en flot kage. Hvad betyder MMF?

Anmeld

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

Mor til to skrev:
Arj, den vil jeg altså også gerne se Maria. Den er da VILDT flot den der er linket til. Havde du selv en bilform eller hvordan gjorde du? Jeg får helt lyst til selv at kaste mig ud i sådan en flot kage. Hvad betyder MMF?
Først tror jeg lige vi beder Bibi lukke numsen ;) Og SÅ fortæller jeg dig at MMF er MarshMallowFondant.... opskrift 100g skum (dem til bål) 1 spsk vand 1spsk olie 30 sekunder i microovnen, og rør på livet løs, til alt er smeltet. ca. 400g flormelis, tilsæt dog ikke det hele på en gang.... Og husk for guds skyld at rulle det ud, oven på flormelis/kartoffelmel/maizena det sætter sig ubehjælpeligt fast ellers.

Anmeld

19. oktober 2009

mariamiss6-vb

Forresten, her et link til min facebook, der er billeder af alle mine kager, det er nu ikke så mange, er jo kun lige startet. Så mangler øvelse i blomster for eksempel, og så har jeg bare minus inspiration altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.