Hvad er dit absolutte yndlings-tv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Det er stadig mig-vb

Nyheder Debatter Dokumentar Livsfarlig fangst - krabbefiskerne er jeg med på. Sex and the city, et afsnit i ny og næ. HADER Lægeserier, Robinson, Fangerne på fortet, Big brother og den slags programmer. Hader også desperate housewifes:dry: Ser sjældent fjernsyn, men lejer film jævnligt. Tror højest jeg ser fjernsyn en time om ugen. Tiltider kan der gå uger imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

ctw1981-vb

Her er det helt sikkert Desperate Housewives Venner En god film Men skal da give den nye serie Lærkevang en chance idag :woohoo:

Anmeld

24. september 2009

kongster-vb

Mit absolutte yndlings-tv er ... slukket :-D Og ellers viser det DVD'er. Jeg får fra tid til anden en raptus og ser så hele SATC eller Gilmore Girls eller Seinfeld i træk.. Når jeg prøver at zappe rundt på vores mange kanaler synes jeg aldrig der er noget jeg gider se

Anmeld

24. september 2009

uni-gruppe-vb

Engelske krimier NCIS The Simpsons Små og stor synder men ellers læser jeg mest om aftenen..

Anmeld

27. september 2009

Lars F-vb

Paris - Roubaix. Tæt fulgt af Liege - Bastogne - Liege og Rhonde van Vlanders. Tour de France er heller ikke dårligt - men det er ikke på høje med de store forårsløb. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.