Hvad er dit absolutte yndlings-tv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Webredaktøren-vb

Hvilken tv-program er du bare helt vild med at se? ... altså dit absolutte favorit-show-serie-film-reality show? Personligt er min tv-smag ret bred, og indrømmet så ser jeg også en del. Favoritterne i øjeblikket er: Prison Break og The Daily Show med Jon Stewart... og så er jeg også vild med Discovery's overlevelsesprogrammer, hvor en mand skal overleve en uge i barske omgivelser - det sluger jeg råt :P Hvad SKAL I se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

M Illum-vb

Medical Night, helt klart. På kanal 4. Elsker læge serier, især hvis der er et par hotties med :laugh: Livsfarlig fangst på discovery. Stargate er også god. Og gerne hvis jeg har tid så ser jeg animal rescue på animal planet :)

Anmeld

23. september 2009

mariamiss6-vb

Ghost whisperer og house.... dejlige tidsspilde serier....

Anmeld

23. september 2009

Fuzzbox-vb

Livsfarlig fangst er en must her :D Og hvis jeg kan huske det, så vil jeg gerne tune ind på Sort Guld :D Når de endelig viser X-Files, så har jeg optaget al skærmplads herhjemme :P Bones på Tv3 og Criminal Minds på Kanal 5, er også serier, jeg gerne vil se :) Og så viser de nogen gange, en god temaaften på Dr2 ;)

Anmeld

23. september 2009

Webredaktøren-vb

Tja der er ikke mange kanaler på vores fjernsyn, så det kan ikek blive så meget. men 24 timer kan jeg godt lide og desperate housewifes, ellers ser jeg bare hvad der lige er når jeg skal stene.

Anmeld

23. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Ghost Wisperer Desperate Housewifes Navy CSI Venner House

Anmeld

23. september 2009

Mor til to-vb

Mmm... Bones. Og skal de da ikke snart til at kysse, de to? Criminal Minds er også god. Og så har min mand introduceret mig for Scrubs. DEn er mega sjov og er også en læge serie... bare med noget humor :laugh: .

Anmeld

23. september 2009

Hobitten-vb

Uha, der er jo så mange gode serier, man kan jo slet ikke følge med i dem alle.. Sluger alle CSI-serierne og Criminal minds, gerne nogle af lægeserierne og Venner.. Men derudover kommer der også nogle ret gode dokumentarprogrammer på de forskellige kanaler..

Anmeld

23. september 2009

jennie-vb

Jeg sluger alt CSI, og Greys anatomi :)

Anmeld

23. september 2009

Caidas-vb

Det eneste jeg skal se er Stjernetræf. Ellers ser jeg kun noget der kan følges, samtidig med jeg sidder ved computeren. Og så må jeg hellere lige se hvad det der Lærkevej er for noget. Der er da i hvert fald reklameret godt for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.